Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Ik bedoel natuurlijk dat er net zo veel meningen zijn als dat er mensen zijn.

Het idee van politiek is volgens mij (of dat zou het moeten zijn) dat je bepaalde idee?n hebt over waar je naartoe wilt en hoe je dat wilt doen en je probeert daar zo veel mogelijk mensen in mee te krijgen. En niet andersom. Helaas lijkt onze huidige parlementaire democratie daarvoor totaal niet geschikt, zodat er er nu al een hele reeks van kabinetten op rij is geweest dat niets anders doet dan probleempjes oplossen, compromisjes en dealtjes maken en proberen "het volk" zo veel mogelijk te pleasen met dooie mussen (want we willen wel lekker blijven zitten na de volgende verkiezingen). Ondertussen zien we totaal geen visie, missie of bevlogenheid, waardoor het allemaal totaal inwisselbaar en kleurloos is.
 

zwammy

Well-known member
Duidelijk, zolang mensen die er een teringzooi van maken niet gestraft worden of ontslagen of vervolgd zal het zo'n drama blijven.
 

gevegt

Well-known member
Verklaar je nader.

Zie het antwoord van de waan.

Zodra de politiek alleen maar reageert op het geschreeuw en incidenten komen ze niet meer verder dan populisme. Iedereen heeft minimaal 1x per vier jaar het recht om te stemmen op een partij die ze aan staat. Zelfs dan kiest de massa nog op een partij waarvan ze het programma nauwelijks kennen.
 

JMD

Well-known member
Zie het antwoord van de waan.

Zodra de politiek alleen maar reageert op het geschreeuw en incidenten komen ze niet meer verder dan populisme. Iedereen heeft minimaal 1x per vier jaar het recht om te stemmen op een partij die ze aan staat. Zelfs dan kiest de massa nog op een partij waarvan ze het programma nauwelijks kennen.

Laat me raden: jij stemt op een linkse partij?
 

DeMaster

Active member
Zie het antwoord van de waan.

Zodra de politiek alleen maar reageert op het geschreeuw en incidenten komen ze niet meer verder dan populisme. Iedereen heeft minimaal 1x per vier jaar het recht om te stemmen op een partij die ze aan staat. Zelfs dan kiest de massa nog op een partij waarvan ze het programma nauwelijks kennen.

Mits ze boel niet gaan verdraaien/veranderen. 65 bleef 65, dag later stapte ze erweer vanaf.
Bijna allemaal een grote poppenkast.
 

gevegt

Well-known member
Waarom aanklagen? Ferry Maat is een eikel, maar RTL aanklagen, ja dan sta je er bij mij goed op.

RTL heeft DR en Prof Maat in diskrediet gebracht. Hopelijk wint hij en dwingt hij de rest van de roeptoeters op socialmedia ook tot een ban van een jaar of 1000.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan