Ska P 187
Well-known member
750 is geen 1500
Leg jij het Aadje ff uit, die is het denk ik niet met je eens.
750 is geen 1500
Komt het ook niet door de nieuwere ketens die flexibel personeel hebben? Of ordinair gezegd wegwerppersoneel.
Het is gewoon een optelsom van veel verschillende oorzaken. Managers die dat niet doorhebben (internet verpest alles of uhm...het weer) zijn niet capabel.
Het is gewoon een optelsom van veel verschillende oorzaken. Managers die dat niet doorhebben (internet verpest alles of uhm...het weer) zijn niet capabel.
Ik denk niet dat managers veel te zeggen hebben in welke richting het V & D zou moeten gaan.
Nou, sta je dan met je cadeau bonnen, waarom geven ze niet eerst de klant de kans om die te verzilveren en dan pas de toelevernaciers, die druppel aan cadeaubonnen is toch niet de bottleneck voor de toeleveranciers?
Dat is dus uitstel van betalingen.
Oke, maar ik lees dat klanten met hun cadeaubon achteraan in de rij mogen aansluiten als er straks betaald gaat worden.
De curator zegt nu al dat de kans klein is dat je die bon kan verzilveren.
Denk dat het voor mensen met de kleine beurs en af en toe een cadeaubon krijgen van familie of vrienden dit best lullig is, die toeleverancier van bv La Place kan toch wel even pas op de plaats maken in die rij en de klant voor even voor laten gaan?
Oke, maar ik lees dat klanten met hun cadeaubon achteraan in de rij mogen aansluiten als er straks betaald gaat worden.
De curator zegt nu al dat de kans klein is dat je die bon kan verzilveren.
Denk dat het voor mensen met de kleine beurs en af en toe een cadeaubon krijgen van familie of vrienden dit best lullig is, die toeleverancier van bv La Place kan toch wel even pas op de plaats maken in die rij en de klant voor even voor laten gaan?
La place staat los van v & d.Ja, klopt. V&D was nooit vernieuwend of onderscheidend. Maar ze kwamen er altijd wel mee weg doordat je er toch wel moest zijn om iets te kopen. Nu kun je overal alles kopen, offline of online. En dan krijgen de zaken die het minst onderscheidend zijn het eerste het moeilijk....
Ik had trouwens begrepen dat La Place juist wel goed draait.