JMD
Well-known member
O ja, tuurlijk... Lul er vooral omheen. Het is een onderzoek van het Erasmus MC. Die zijn natuurlijk ook erg racistisch.Alsof Elsevier objectief is.
Jij bent net zo opgefokt in deze hele discussie, jij verdraagt 0,0 kritiek op moslims/vluchtelingen e.d. en pareert elke vorm van kritiek door te klagen over racisme/subjectiviteit etc.
En ja, ik word opgefokt door het feit dat er in de vluchtelingendiscussie geen discussie mogelijk is, danwel doordat de ene groep een standpunt heeft van 'alle vluchtelingen weg', danwel doordat een andere groep een standpunt huldigt dat alles maar binnen moet komen. En beide groepen komen in een discussie niet verder dan 'landverrader' of 'racist'. Terwijl je gewoon niet kan zeggen dat je de grenzen dicht moet doen, omdat je die vluchtelingen moet helpen. Maar aan de andere kant mogen er toch wel vragen gesteld worden over de problemen die hierdoor ontstaan? Een groep vluchtelingen trekt de Bollenstreek door, heeft 2 weken terug in lisse gezeten, vorige week in Hillegom, nu in Noordwijkerhout (volgens mij). Hoe lang gaat dat door? Dat is toch ook geen leven voor die mensen, maar wat is dan een oplossing, want je kan ook niet zomaar duizenden woningen bijbouwen, en dan heb je ook nog de 'gewone Nederlander' (van welke pluimage dan ook) die toch ook gewoon recht heeft op een woning. Je kan toch niet zomaar zeggen: zolang de vluchtelingen binnenkomen kunnen de NL's geen huurhuis krijgen.
Van mij mogen er vluchtelingen binnenkomen, maar heb ik toch ook wel de vraag hoe we dat als land gaan managen... In Duitsland komen er naar schatting 700.000 vluchtelingen bij in 2016. Dat is nogal wat.