Dat klopt, wellicht inderdaad wat te voorbarig. Ik zie het echter vrij veel voorbijkomen en nergens wordt het tegengesproken, dus ik ben bang dat het wel de waarheid is.De politie heeft nog geen uitspraak gedaan wat de relatie is tussen de man en de vrouw en het kind toch?
Wist niet dat jij ineens zo begaan was met het lot van Karskens…Wat een ongelofelijk teringwijf is die Blommestijn,
![]()
Raisa Blommestijn had verbijsterende dubbelrol bij ontslag ON!-oprichter Arnold Karskens, oordeelt hof
Het interne onderzoek dat werd gebruikt om het ontslag van Arnold Karskens bij publieke omroep Ongehoord Nederland (ON!) te rechtvaardigen is volgens het gerechtshof ‘uiterst onzorgvuldig’ uitgevoerd. Het hof in Den Haag onthult een verbijsterende dubbelrol van ON!-gezicht Raisa Blommestijn.www.ad.nl
Het gaat mij niet zozeer om zijn lot, maar op de manier hij er uit is gezet.Wist niet dat jij ineens zo begaan was met het lot van Karskens…![]()
Een intens valse gifslang is het.Wat een ongelofelijk teringwijf is die Blommestijn,
![]()
Raisa Blommestijn had verbijsterende dubbelrol bij ontslag ON!-oprichter Arnold Karskens, oordeelt hof
Het interne onderzoek dat werd gebruikt om het ontslag van Arnold Karskens bij publieke omroep Ongehoord Nederland (ON!) te rechtvaardigen is volgens het gerechtshof ‘uiterst onzorgvuldig’ uitgevoerd. Het hof in Den Haag onthult een verbijsterende dubbelrol van ON!-gezicht Raisa Blommestijn.www.ad.nl