Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
En even serieus, denk je nou oprecht dat als er een minister van een andere partij had gezeten het allemaal een stuk beter was gegaan?
Nee, maar minder zou het ook niet geweest zijn dus snap ik dat bbb en nsc blijven volhouden dat de vvd het niet gaan doen.

Ik werk in de TBS erka, ik weet dondersgoed wat voor een zooi het al jaren is

gevegt

Well-known member
En even serieus, denk je nou oprecht dat als er een minister van een andere partij had gezeten het allemaal een stuk beter was gegaan?
Dat denk ik wel, was het alleen maar omdat die beter had intercommunicate en de wetten grondig had voorbereid.
Slechter dan Faber kan gewoon niet.

JMD

Well-known member

Voor 1 dag 750 bomen naar Amsterdam halen vanuit Cuijk (terwijl je nota bene het Amsterdamse bos (ook veel koeler dan het asfalt van de A10) om de hoek hebt)... Dan geef je een goed voorbeeld als gemeente. Maar goed, leden van die gemeenteraad hebben al vaker een 'do as I say not as I do' mentaliteit laten zien. Gaan bv ook continu op vliegreis.

Maasveld

Well-known member

Voor 1 dag 750 bomen naar Amsterdam halen vanuit Cuijk (terwijl je nota bene het Amsterdamse bos (ook veel koeler dan het asfalt van de A10) om de hoek hebt)... Dan geef je een goed voorbeeld als gemeente. Maar goed, leden van die gemeenteraad hebben al vaker een 'do as I say not as I do' mentaliteit laten zien. Gaan bv ook continu op vliegreis.
Je hebt het filmpje dus weer niet gekeken.

Bovenaan