zwammy
Well-known member
Ik neem aan dat je het hele bericht hebt gelezen en de goede oplossing weet.
Ja, speciale vleugel in de mannen gevangenis. Voor iedereen het veiligst.
Ik neem aan dat je het hele bericht hebt gelezen en de goede oplossing weet.
Er zou een geheim knokploegje moeten worden geformeerd om dit soort de nek te breken. Gewoon een paar als voorbeeld.
Wat is een GBO?Hebben ze daar geen G.B.O ?
Die weten daar wel raad mee.
Dat doen we hier ook. Vanmiddag nog in Rijswijk.In Brazilië schieten ze gewoon, misschien moeten we dat hier ook eens gaan doen.
Jep, eens. En die het daarmee totaal, maar dan ook totaal verkloten voor die >95% goedwillende Marokkanen/Turken/moslims in het algemeen.Aapjes uit het rifgebergte wiens ouders nog in 1745 leven gaan nooit integreren
Ik heb twee Syriërs en twee Somaliers op de afdeling en zijn gewoon goede gasten. Hun schamen zich kapot als een landgenoot iets crimineels flikt.Jep, eens. En die het daarmee totaal, maar dan ook totaal verkloten voor die >95% goedwillende Marokkanen/Turken/moslims in het algemeen.
Want dit geeft gewoon weer 'wind in de zeilen' voor Wilders enz, en vervolgens klagen ze dan in een onderzoek "dat ze zo gediscrimineerd worden", terwijl dat soort gastjes hier verdomme alles krijgen (vrijheid van Godsdienst, scholen oprichten, subsidie voor weet ik wat van alles).
En ik kan me dus ook totaal voorstellen dat je als 'normale' moslim hier totaal gestoord van wordt. En verschrikkelijk baalt dat je gediscrimineerd wordt, maar behalve naar de dader van discriminatie zouden zij misschien nog meer boos moeten worden op dat geteisem dat de goedwillenden (onterecht) een slechte naam bezorgt. (want degene die discrimineert wordt (als het goed is) veroordeeld)
Vanwaar dan die jongens 'aapjes' noemen?Ik heb twee Syriërs en twee Somaliers op de afdeling en zijn gewoon goede gasten. Hun schamen zich kapot als een landgenoot iets crimineels flikt.
De gastjes in Scheveningen.Vanwaar dan die jongens 'aapjes' noemen?
Dat begrijp ik. Maar ik vindt het nogal ongepast en laagdunkend.De gastjes in Scheveningen.
Snotapen danDat begrijp ik. Maar ik vindt het nogal ongepast en laagdunkend.
Wat mij vaker opvalt is dat mensen vaak afgeven op 'buitenlanders' en zodra ze er mee in aanraking komen het meestal wel meevalt.
Hoewel het een leuke kwinkslag is, is dit in dit geval toch nog steeds een beetje ongepast.Snotapen dan