Hoezo?Hoewel het een leuke kwinkslag is, is dit in dit geval toch nog steeds een beetje ongepast.
Hoezo?Hoewel het een leuke kwinkslag is, is dit in dit geval toch nog steeds een beetje ongepast.
Dat klinkt als een retorische vraag gezien de link met aapjes. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.Hoezo?
Ik denk dat verreweg de meeste mensen als ze afgeven op buitenlanders vooral de groep bedoelt die het verziekt voor de rest.Dat begrijp ik. Maar ik vindt het nogal ongepast en laagdunkend.
Wat mij vaker opvalt is dat mensen vaak afgeven op 'buitenlanders' en zodra ze er mee in aanraking komen het meestal wel meevalt.
Dat zullen ze misschien wel bedoelen, maar dat zeggen die primaten niet. Pas als je met voorbeelden komt, of nog beter een kroeg instapt met een buitenlandse vriend / vriendin dan veranderen ze plots van mening.Ik denk dat verreweg de meeste mensen als ze afgeven op buitenlanders vooral de groep bedoelt die het verziekt voor de rest.
Dat zullen ze misschien wel bedoelen, maar dat zeggen die primaten niet. Pas als je met voorbeelden komt, of nog beter een kroeg instapt met een buitenlandse vriend / vriendin dan veranderen ze plots van mening.
Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn aanwezigheid liggen.
Groep Bijzondere Opdrachten.Wat is een GBO?
Het slachtoffer was een zekere Cemil Önal, een 41 jarige Turkse man die zelf verdacht werd van een dubbele moord op Cyprus.Dat doen we hier ook. Vanmiddag nog in Rijswijk.
Stille tochtHet slachtoffer was een zekere Cemil Önal, een 41 jarige Turkse man die zelf verdacht werd van een dubbele moord op Cyprus.