Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Dat begrijp ik. Maar ik vindt het nogal ongepast en laagdunkend.
Wat mij vaker opvalt is dat mensen vaak afgeven op 'buitenlanders' en zodra ze er mee in aanraking komen het meestal wel meevalt.
Ik denk dat verreweg de meeste mensen als ze afgeven op buitenlanders vooral de groep bedoelt die het verziekt voor de rest.

gevegt

Well-known member
Ik denk dat verreweg de meeste mensen als ze afgeven op buitenlanders vooral de groep bedoelt die het verziekt voor de rest.
Dat zullen ze misschien wel bedoelen, maar dat zeggen die primaten niet. Pas als je met voorbeelden komt, of nog beter een kroeg instapt met een buitenlandse vriend / vriendin dan veranderen ze plots van mening.
Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn aanwezigheid liggen.

Hankie

Well-known member
Dat zullen ze misschien wel bedoelen, maar dat zeggen die primaten niet. Pas als je met voorbeelden komt, of nog beter een kroeg instapt met een buitenlandse vriend / vriendin dan veranderen ze plots van mening.
Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn aanwezigheid liggen.

Nice

• Leuk
Waarderingen: JMD

Susaa

Well-known member
Wat is een GBO?
Groep Bijzondere Opdrachten.

Meestal wat rouwere type politie agenten die als undercovers in spijkerbroeken en t-shirts conflictsituaties behoorlijk agressief benaderen en er eerst erop los gaan slaan en dan vragen wat het probleem was.

zwammy

Well-known member
Ze gaan gelukkig extra vergaderen over iets wat elk jaar al gebeurt in Scheveningen met steeds dezelfde hersenloze ' jongeren'

Bovenaan