Binnenlands nieuws

erka

Well-known member
Kinderen hier op straat hadden een hoop lawaai, totdat precies om 8 uur een van die kids KOP HOUDEN schreeuwt. Daarna zijn ze een minuutje stil...even later beginnen ze weer lawaai te maken. Ander kindje: STIL ZIJN!

Mijn vertrouwen in de mensheid is weer wat gegroeid :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het wordt gewoon doorgegeven. Ik was dit keer niet naar de Dam, maar naar de Apollolaan. Ook daar gewoon een qua leeftijden gemixt gezelschap. Het is wel een afspiegeling van de buurt, dus multi culti is het niet.
 

zwammy

Well-known member
Hmm, gisteren zijn er in den Haag 3 mensen neergestoken door een man. De politie zegt dat jij verward was, getuigen zeggen dat er niets verward aan was. Laatst was er een man die 10 joden omkegelde in Amsterdam, politie zei suikerspiegel. Getuigen zeiden bewust. Het is dat ik zo vertrouwd ben met de Nederlandse politieke eerlijkheid want anders zou ik best wel eens wat aluminiumfolie moeten halen.
 

De Wolf

Well-known member
Een verward persoon. Uiteraard is een persoon die gewoon zomaar iemand neersteekt niet helemaal goed in zijn hoofd.
 

erka

Well-known member
Hmm, gisteren zijn er in den Haag 3 mensen neergestoken door een man. De politie zegt dat jij verward was, getuigen zeggen dat er niets verward aan was. Laatst was er een man die 10 joden omkegelde in Amsterdam, politie zei suikerspiegel. Getuigen zeiden bewust. Het is dat ik zo vertrouwd ben met de Nederlandse politieke eerlijkheid want anders zou ik best wel eens wat aluminiumfolie moeten halen.

Ik begrijp dat de contributie aan Geenstijl weer is overgemaakt :D
 

Miramar

Well-known member
Een verward persoon. Uiteraard is een persoon die gewoon zomaar iemand neersteekt niet helemaal goed in zijn hoofd.
Een Syri?r was het. Onze eigen burgers die daar slachtoffer van worden moeten we maar eventjes op de koop toe nemen. Met wat knuffelen moet dit op te lossen zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Nee, die verkrachter in Hoorn waarbij het slachtoffer zelf het gehele onderzoek voor haar rekening nam en de politie geen tijd had om er iets mee te doen heeft na het uitzitten van zijn straf ook een verblijfsvergunning gekregen.

:cab:
 
Bovenaan