gevegt
Well-known member
Ah, zijn Uber pasje is afgepakt?ElSimao zit deze week zijn burnout uit te slapen voor de TV tijdens tennis.
Ah, zijn Uber pasje is afgepakt?ElSimao zit deze week zijn burnout uit te slapen voor de TV tijdens tennis.
Mijn tenen aan mijn rechtervoet staan letterlijk al jaren krommend. Dat gevoel ken ik dus maar al te goed.
Waar het mij om gaat is dat niemand het recht heeft om de emotie van een ander te bagatelliseren. Behalve als het om voetbal gaat, maar dat is logisch.
Bijna in het uitspraken topic gevegt!:duim:
Je gekwetst voelen is een keuze. Voor de hysterie die daar tegenwoordig op volgt haal ik onbegrijpend mijn schouders op. Ik kan mij er echt niet in inleven. Het zal wel mijn manco zijn.
Ik vond gisteren Dijkhoff een erg sterk betoog houden, terwijl Jinek steeds harder begon te gillen. Zij werd emotioneel en dat lijkt tegenwoordig haast wel dat je het gelijk aan je zijde hebt.
En dan wordt een buste verwijderd omdat die man leefde in een tijd dat slavernij heel gewoon was. Die buste staat echter daar niet voor zijn bijdrage daar aan.
Er zijn dan ook heel weinig mensen die dat oprecht proberen, laat staan begrijpen. Wat niks afdoet van de emotie die gevoeld wordt. Sterker nog, er ontstaat meer onbegrip en afstand.
Te zwak en te duidelijk wat je wil.Ach, "emotie".
Hele calculerende types zijn maar wat blij met deze trend en surfen erop mee door zichzelf allerlei onmenselijke emoties aan te meten. Niet oordelen graag want je weet niet wat ik voel. Wel graag blijven betalen zonder dat je er een tegenprestatie voor geleverd krijgt.
Het grappige is dat iedereen het over die buste heeft en niet meer waar het gevoel vandaan komt, laat staan waarom het er nog is.
Jinek heb ik gisteren niet gezien. Ik had iets veel belangrijkers te doen.
Te zwak en te duidelijk wat je wil.
Probeer het nog eens bij zwammy.
Dit dus.Het zal nogmaals mijn makke wezen dat ik mij niet in kan leven de fervente voor- dan wel tegenstanders. Ik kan er helemaal niks mee. Ik vind wel dat de zaak tegenwoordig steeds scherper wordt gezet. Of je bent voor of je bent tegen. De gulden middenweg lijkt niet meer te bestaan.
Het zal nogmaals mijn makke wezen dat ik mij niet in kan leven de fervente voor- dan wel tegenstanders. Ik kan er helemaal niks mee. Ik vind wel dat de zaak tegenwoordig steeds scherper wordt gezet. Of je bent voor of je bent tegen. De gulden middenweg lijkt niet meer te bestaan.
Nee, zwammy krijgt niet betaalt om naar die onzin te luisteren, die past ook. Misschien een Feyenoorder, die zijn wat langzamer van begrip.
Je hebt gelijk.Depressie / burnout en dat soort dingen zijn first world problems. In pak m beet Kenia heb je het niet, buiten misschien in bij de elites.
Ik wil niet beweren dat alle psychologische problemen onzin zijn, maar een zeker mode-element kan niet ontkend worden.
Je hebt gelijk.
Net was je het er nog mee oneens.
Dat kan ik mij niet voorstellen.
Wat een onbegrip.
Gaaaaaaaaap.
Werken!