Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Als je erop gaat letten leven er toch meer genderneutralen dan je denkt in deze samenleving.
 

Bonehead

Well-known member
Waar wil je dat ik op reageer? Hoe die m/v eruit ziet? Wat voor gedrag zo iemand toont?

Je vraagt je af of het een man of vrouw is? Interessant. Nee gezien je postgedrag in dit hoekje van het forum was ik erg benieuwd naar je mening van dit schreeuwertje. Ik ben namelijk van gedachte dat ik deze mening wel kan appreci?ren.
 

JMD

Well-known member
Je vraagt je af of het een man of vrouw is? Interessant. Nee gezien je postgedrag in dit hoekje van het forum was ik erg benieuwd naar je mening van dit schreeuwertje. Ik ben namelijk van gedachte dat ik deze mening wel kan appreci?ren.
Denk je dat je mijn mening kan appreci?ren of dat van die 'genderneutrale'?

Ik zie alleen een foto, heb niet gehoord wat hij gezegd heeft. Maar het is volgens mij genomen bij die demonstratie van afgelopen donderdag(?) in Amsterdam van Antifa en andere groepen vanwege Charlotte.
Vooropgesteld: van mij mag iedereen demonstreren, of dat nou neonazi's zijn of Antifa. Maar dat doe je zonder geweld. Als je naar een demonstratie gaat met uzi's en geweren (zoals die gekken in Charlotte vorige week) dan spoor je niet. Als je zegt een geweldsloze samenleving te willen, maar om die te bereiken geweld moet gebruiken (zoals Antifa) dan spoor je ook niet. Wat mij betreft heeft Antifa zijn echte gezicht laten zien in Hamburg tijdens die top. Als je het niet eens bent met regeringen e.d., val hen lastig, maar laat gewone mensen erbuiten. In een gewone wijk gaan plunderen en auto's/huizen in de fik gaan steken doet niet echt goed voor de zaak waarvoor je strijdt.

Ik vind beide groepen vooral eng eigenlijk. Oogkleppen op en jezelf beter wanen dan de ander en dat met geweld willen laten zien.
 

Bonehead

Well-known member
Hoe deze persoon eruit ziet boeit mij geen zier. Anders had ik hem wel in het smoelenboek geplaatst.

Maar ik vind je mild met je mening. De donkere ik in mij vroeg mij hoe zijn werkgever dacht toen hij dit filmpje zag. En of hij hetzelfde gedrag vertoond als hij het er niet mee eens was als zijn leidinggevende een beslissing neemt waarmee hij het er niet mee eens is. Toen besefte ik: Hij heeft wellicht helemaal geen werkgever en leidinggevende?
 

JMD

Well-known member
Het is een filmpje JMD.
Oeps... Had niet door dat je er op kon klikken...

Maar ik vind je mild met je mening. De donkere ik in mij vroeg mij hoe zijn werkgever dacht toen hij dit filmpje zag. En of hij hetzelfde gedrag vertoond als hij het er niet mee eens was als zijn leidinggevende een beslissing neemt waarmee hij het er niet mee eens is. Toen besefte ik: Hij heeft wellicht helemaal geen werkgever en leidinggevende?
Grote kans v.w.b. dat laatste ja... Denk dat er onder die Antifa-lui weinig mensen zijn met een baan.

Denk dat weinigen het oneens zullen zijn met wat hij zegt, maar de manier waarop doet vermoeden dat hij niet zo goed tegen een weerwoord kan. En dat is dus ook wat ik zo eng vind aan die hele beweging, als je het niet met ze eens bent, ben je direct fascist, en willen ze je eigenlijk monddood maken.
 

Bonehead

Well-known member
Bedankt................ Dat had ik ook niet in de gaten.

Moet wel zeggen dat die stem uitstekend bij het uiterlijk past.

Harig?

Oeps... Had niet door dat je er op kon klikken...


Grote kans v.w.b. dat laatste ja... Denk dat er onder die Antifa-lui weinig mensen zijn met een baan.

Denk dat weinigen het oneens zullen zijn met wat hij zegt, maar de manier waarop doet vermoeden dat hij niet zo goed tegen een weerwoord kan. En dat is dus ook wat ik zo eng vind aan die hele beweging, als je het niet met ze eens bent, ben je direct fascist, en willen ze je eigenlijk monddood maken.

Ik vind het prijzenswaardig dat je zuur verdiende vakantiedagen investeert om te gaan demonstreren in bijvoorbeeld Hamburg. Dan heb je echt hart voor je mening.

Ik heb het idee dat er steeds meer mensen met extreem gedachtegoed zijn. Maar vroegguh had je het natuurlijk ook. wellicht dat in de geest des tijds is dat deze mensen steeds meer een platform krijgen.
 

JMD

Well-known member
Ik heb het idee dat er steeds meer mensen met extreem gedachtegoed zijn. Maar vroegguh had je het natuurlijk ook. wellicht dat in de geest des tijds is dat deze mensen steeds meer een platform krijgen.
Denk vooral dat laatste. En social media zorgt er ook voor dat zij samen kunnen komen en gelijkgestemden makkelijker kunnen vinden.
 
G

Gast

Guest
Denk vooral dat laatste. En social media zorgt er ook voor dat zij samen kunnen komen en gelijkgestemden makkelijker kunnen vinden.

Er is de afgelopen jaren flink wat kritiek geweest op sites als facebook en Twitter omdat ze systematisch weigeren hier iets aan te doen.
 

ALenstra

Well-known member
Hoe deden die linkse terreurgroepen zoals RAF, Baader Meinhof en Rode Brigades dat in de 70er en 80er jaren? Dat verspreiden van hun gedachtegoed?
 

JMD

Well-known member
Er is de afgelopen jaren flink wat kritiek geweest op sites als facebook en Twitter omdat ze systematisch weigeren hier iets aan te doen.

Tsja, maar je kan mensen niet verbieden samen te komen natuurlijk. En dan wordt het al snel censuur natuurlijk, wat dan (o ironie) natuurlijk weer fascistisch is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schokkende ontdekking: dat mens van het filmpje op de vorige pagina is een man die Felix Woudenberg heet. :cab:
 
Bovenaan