erka
Well-known member
Net als in Winschoten onlangs menen mensen te kunnen jatten van een gedenkplaats. En net als in Winschoten zijn het hardwerkende Friezen.
Tsja, nu krijgen ze de hele woonwagengemeenschap over zich heen. Toch niet goed nagedacht van wie ze hebben gejat.
Klassiek gevalletje play stupid games win stupid prices.Tsja, nu krijgen ze de hele woonwagengemeenschap over zich heen. Toch niet goed nagedacht van wie ze hebben gejat.
Volgens mij zijn er al een tijd alleen maar 'rechtse' praatprogramma's op zowel de NPO als bij de commerciëlen.Dit wordt echt wel eng zo. Ja, Netanyahu cs is verschrikkelijk, maar dit gaat richting Kristallnacht zo als we niet uitkijken. Joodse huizen/instellingen worden ook al beklad en als daar opmerkingen op komen vinden de daders dat heel vreemd 'want dat moet toch kunnen'.![]()
GeenStijl: NL 'actiegroepen' filmen Israëlische toeristen op vakantiepark, roepen op tot "mobilisatie, maak duidelijk dat ze niet welkom zijn"
Toch wel een novumwww.geenstijl.nl
En vervolgens schrijven mensen van dat soort groeperingen 'never again is now' op bv het Nationaal Monument. Maar dan bedoelen ze niet de Joden.
En ja, wat er in Gaza gebeurt is schandalig, daar moet wat gebeuren, maar als je denkt dat je de problemen daar oplost door hier leuzen op monumenten te krabbelen, door huizen van Joden/Joodse instellingen onder te kalken (vandalisme), dan spoor je niet, en leid je alleen maar af van wat er daar gebeurt en geef je de pro-Israëlmensen alleen maar figuurlijke munitie in handen. En je hoeft de media ook niet te overtuigen, die zijn grotendeels al op de hand van Palestina (op een enkele talkshow bij een commerciële omroep na), dus het is nou niet dat er geen aandacht is.
ik heb het over het Israël/Palestina-standpunt, niet over links/rechts. Alleen rechts van VVD zal je echt nog flink pro-Israël zien, zelfs bij de VVD is het standpunt tov Israël echt anders dan 3 jaar terugVolgens mij zijn er al een tijd alleen maar 'rechtse' praatprogramma's op zowel de NPO als bij de commerciëlen.
Dat lijkt mij een logisch gevolg van het handelen van de extreem rechtse regering in Israel.ik heb het over het Israël/Palestina-standpunt, niet over links/rechts. Alleen rechts van VVD zal je echt nog flink pro-Israël zien, zelfs bij de VVD is het standpunt tov Israël echt anders dan 3 jaar terug