Binnenlands nieuws

gevegt

Well-known member
Af en toe gebruik ik het nog weleens voor medewerkers die een beetje van het padje dreigen te gaan.
 

JMD

Well-known member
De jongeren in Urk vervelen zich weer eens.
Ja, dat ging vannacht weer lekker... Blijft toch een apart slag volk daar...

Politie surveilleert nu op de invalswegen naar Urk omdat er geruchten gaan dat Marokkanen uit heel Nederland wraak komen nemen...
 

gevegt

Well-known member
Ja, dat ging vannacht weer lekker...

Politie surveilleert nu op de invalswegen naar Urk omdat er geruchten gaan dat Marokkanen uit heel Nederland wraak komen nemen...

Het lijkt me meer om er voor te zorgen dat dat geteisem in dat dorp blijft.
 

Maasveld

Well-known member
Ja, dat ging vannacht weer lekker... Blijft toch een apart slag volk daar...

Politie surveilleert nu op de invalswegen naar Urk omdat er geruchten gaan dat Marokkanen uit heel Nederland wraak komen nemen...
Tja, dat is een logisch gevolg natuurlijk.
 

erka

Well-known member
Als 100 Marokkanen een Nederlands huis waren binnengevallen en de moeder hadden afgetuigd, dan was de wereld te klein geweest.
 

gevegt

Well-known member
Lijkt me ook ja.
Als je met 100 man een huis binnenvalt kan je er donder op zeggen dat er een tegenreactie komt.

Alsof nu alle mocro's op hun scooter stappen en Urk gaan binnenvallen.
Hoewel ik het zou waarderen, lijkt het mij helaas zeer onwaarschijnlijk.
 

JMD

Well-known member
Als 100 Marokkanen een Nederlands huis waren binnengevallen en de moeder hadden afgetuigd, dan was de wereld te klein geweest.
Zeker, maar dan was er ook een groep mensen geweest die had gezegd dat er ongetwijfeld iets aan vooraf was gegaan, dat ze uitgedaagd waren en dat het 'allemaal zulke lieve jongens zijn'.
 

gevegt

Well-known member
Zeker, maar dan was er ook een groep mensen geweest die had gezegd dat er ongetwijfeld iets aan vooraf was gegaan, dat ze uitgedaagd waren en dat het 'allemaal zulke lieve jongens zijn'.

Die is er nu ook. Wat is het verschil?
 
Bovenaan