Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha een VVD fanboy dit weekend, die was nogal enthousiast over haar. Grappig als die dan komende week eruit zou vliegen.
 

erka

Well-known member
Zal uiteindelijk wel blijven denk ik. Iedereen in de TK was het er namelijk wel over eens dat de Stint van de weg moest. Dan hou je in de basis nog maar ??n vraag over: heeft zij de kamer onjuist ge?nformeerd of alleen maar onvolledig? Onvolledig komt een minister meestal wel mee weg. Beterschap, verbeterplan, blabla. En als het onjuist is, dan nog kan het ervan afhangen of het bewust is of dat ze verneukt is door haar ministerie.
 

Hankie

Well-known member
Zal uiteindelijk wel blijven denk ik. Iedereen in de TK was het er namelijk wel over eens dat de Stint van de weg moest. Dan hou je in de basis nog maar ??n vraag over: heeft zij de kamer onjuist ge?nformeerd of alleen maar onvolledig? Onvolledig komt een minister meestal wel mee weg. Beterschap, verbeterplan, blabla. En als het onjuist is, dan nog kan het ervan afhangen of het bewust is of dat ze verneukt is door haar ministerie.

Maar waarom moest deze van de weg dan? Na 1 dodelijk incident en een handvol andere incidenten? Kunnen ze Tesla ook wel van de weg afhalen (ongelukken niet in Nederland maar wel mogelijk).
 

erka

Well-known member
Maar waarom moest deze van de weg dan? Na 1 dodelijk incident en een handvol andere incidenten? Kunnen ze Tesla ook wel van de weg afhalen (ongelukken niet in Nederland maar wel mogelijk).

Ja, of dat terecht was weet ik ook niet. Maar het zou wel een raar iets zijn om een minister weg te sturen terwijl je als hele TK ook stond te hijgen dat die stints weg moesten.
 

De Wolf

Well-known member
Het ziekenhuis van Harderwijk wil een doorstart maken in Lelystad. Emmeloord gaat waarschijnlijk verder onder de vlag van Sneek wat daar al een dependance heeft.
 

gevegt

Well-known member
Langs de zijlijn volg ik het faillissement van de ziekenhuizen.
Kan iemand mij uitleggen waarom ze zo snel dicht moesten?
 

Pascallovic

Well-known member
Langs de zijlijn volg ik het faillissement van de ziekenhuizen.
Kan iemand mij uitleggen waarom ze zo snel dicht moesten?

Omdat je altijd snel dicht moet als je failliet verklaard bent. Soms ga je dan weer open om de failliete boedel te verkopen, daar is bij een ziekenhuis natuurlijk geen sprake van. Daar kost iedere dag dat je openblijft alleen maar geld, wat er niet is.
 

gevegt

Well-known member
Omdat je altijd snel dicht moet als je failliet verklaard bent. Soms ga je dan weer open om de failliete boedel te verkopen, daar is bij een ziekenhuis natuurlijk geen sprake van. Daar kost iedere dag dat je openblijft alleen maar geld, wat er niet is.

Het Zilveren kruis was de geldschieter als ik goed ben ingelicht. Ik begrijp niet dat een verzekeraar zonder aankondiging of het inlichten van de overheid zo abrupt te werk gaat om paniek te voorkomen.
 

zwammy

Well-known member
Failliet door een incompetente bestuurder die zelf miljoenen binnenharkt, je verwacht het niet.
 
Bovenaan