Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Bij Opsporing verzocht net 2 mannetjes die de kickboxlessen op de verkeerde man hebben uitgevoerd.
 

ALenstra

Well-known member
Twee getinte mannen die een portier grof mishandelden. En waarom? Omdat de portier hun er op aansprak dat ze een nooduitgang blokkeerden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat de Universiteit zelfs medewerkers aanspoort om studenten in huis te nemen. Wat verwacht je nog meer?
 

Pascallovic

Well-known member
Als je internationale studenten aantrekt is dat toch wel iets waar je deels voor moet zorgen lijkt me. (zeker het eerste jaar)

Mij niet. Je bent een onderwijsinstelling, geen woningbouwvereniging. Natuurlijk hoort een universiteit korte lijntjes te hebben met aanbieders van woningen, maar dan houdt het ook op. Zonder internationale studenten had je ook te weinig woningen gehad. Juist voor die internationale studenten wordt al extra moeite gedaan, wat weer ten kostte gaat van de woningen voor de Nederlandse studenten.
 

gevegt

Well-known member
Mij niet. Je bent een onderwijsinstelling, geen woningbouwvereniging. Natuurlijk hoort een universiteit korte lijntjes te hebben met aanbieders van woningen, maar dan houdt het ook op. Zonder internationale studenten had je ook te weinig woningen gehad. Juist voor die internationale studenten wordt al extra moeite gedaan, wat weer ten kostte gaat van de woningen voor de Nederlandse studenten.

Ze moeten eens kappen met dat buitenlands gedoe.
 
Bovenaan