Belgische competitie

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik ben vrij zeker dat ze ook bij RSCA liever Union kampioen zien spelen dan Club Brugge. De rivaliteit' met Union is veel minder fel dan die met Club Brugge en Standard. Het zal wel pikken dat het 'kleine broertje' ze de laatste jaren is voorbijgestoken.
Yep, dat idee krijg ik ook wel. Ik denk dat het vergelijkbaar is met als Sparta in Nederland flink omhoog gaat en daarna Ajax de titel afsnoept. Feyenoord-supporters zullen dan toch tevreden zijn dat Ajax geen kampioen is geworden.

Jacco

Well-known member
Ze waren ook heel taai in Amsterdam en Enschede.
Geen groot spektakel, maar wel erg lastig te verslaan

Batigoal

Well-known member
Zag de beelden van het feest vanmorgen pas, maar top dat Union het eindelijk heeft gered! Na de gelijkmaker van Gudjohnsen kwam er wel een beetje stress in de benen, maar uiteindelijk zijn ze dankzij de reus David verdiend kampioen geworden. Uitstekend gescout weer trouwens; Promise David voor een appel en een ei uit Estland geplukt, Ivanovic voor een paar miljoen uit Kroatië, Fusseini voor weinig uit Oostenrijk, paar afdankertjes van de concurrentie. Knap beleid.

JMD

Well-known member
Geen Europees voetbal voor Royal Antwerp, het verliest het PO-duel van Charleroi door een doelpunt in blessuretijd.

Bovenaan