Belgische competitie

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Play-offs op de schop en terug 18 ploegen, maar pas vanaf 2026-2027. Geen ultieme reddingslijn voor Beerschot dus.
Eindelijk geen PO meer. Daarmee zijn er volgens mij geen playoffs meer om de titel in Europa (extra wedstrijden tussen de top 4 of 6 met volledig behoud van punten zoals in Schotland tel ik niet mee wat dat zijn geen playoffs te noemen).

Friesland

Well-known member
Eindelijk geen PO meer. Daarmee zijn er volgens mij geen playoffs meer om de titel in Europa (extra wedstrijden tussen de top 4 of 6 met volledig behoud van punten zoals in Schotland tel ik niet mee wat dat zijn geen playoffs te noemen).
Even opgezocht, er zijn er nog twee: Moldavië en Roemenië.

Zelfs San Marino heeft geen play-offs om het kampioenschap meer. Die werd vorig seizoen al afgeschaft. Ik had die al blind genoteerd als een land waar er nog wel play-offs zijn, maar dat is dus niet meer het geval.

JMD

Well-known member
Even opgezocht, er zijn er nog twee: Moldavië en Roemenië.

Zelfs San Marino heeft geen play-offs om het kampioenschap meer. Die werd vorig seizoen al afgeschaft. Ik had die al blind genoteerd als een land waar er nog wel play-offs zijn, maar dat is dus niet meer het geval.
Die was echt helemaal briljant, had zelfs een dubbele eliminatie knock-out...

Maar wel een minimum van 4 beloften in 1B. Waanzin.
Er moet toch wel iets typisch Belgisch over blijven natuurlijk. Men weet nu nog niet hoeveel het er zullen zijn in 1B, hangt af van resultaten komend seizoen. Dus ook het aantal clubs in 1B is nog niet bekend.

Bovenaan