Abubakari
Well-known member
Van mij ook. Hup Anderlecht.Van mij mag het Deense Anderlecht het weer eens worden.
Van mij ook. Hup Anderlecht.Van mij mag het Deense Anderlecht het weer eens worden.
Milimeterwerk, maar de doelpuntenmaker stond net aan buitenspel bij die vrije trap geloof ik.Club Brugge kampioen dankzij een om onduidelijke redenen afgekeurde goal. Dit doet de geloofwaardigheid van het Belgische voetbal niet ten goede. Wat een bizarre klucht.
Maar op zich merkwaardig dan dat de scheidsrechter die beslissing moest maken en niet de VAR lijkt mij?Milimeterwerk, maar de doelpuntenmaker stond net aan buitenspel bij die vrije trap geloof ik.
Is volgens mij ook omdat die bal niet direct bij die aanvaller terecht komt, dus wordt het interpretatieMaar op zich merkwaardig dan dat de scheidsrechter die beslissing moest maken en niet de VAR lijkt mij?
Mwah, dit is wel een format dat door veel clubs gedragen gaat worden.16 clubs in 1A en radicaal hervormde play-offs (zonder puntendeling): dit is het voorgestelde nieuwe competitieformat | sporza
Het ideale ontwerp ligt klaar. Na verschillende werkgroepen en clubmeetings heeft de Pro League een nieuw competitieformat uitgetekend, dat vanaf het seizoen 2025/2026 in moet gaan en volgende week gestemd wordt op de algemene vergadering. De hoofdlijnen: 16 clubs in 1A, vier ploegen in de...sporza.be
Men is er in België nog niet uit...
Bij dit plan zou in België de nr 14 zelfs via de PO Europa in kunnen... Zo speel je de ene week tegen degradatie, overleef je dat, heb je nog kans op Europa.