Pascallovic
Well-known member
Gelukkig is Noa heet en gaat ie de boel na rust op sleeptouw nemen.
Heb sowieso het gevoel dat relatief dure transfers bij een willekeurige club vaak niet zo heel succesvol zijn. Kijk voor het gemak even naar de top 10 duurste transfers allertijden. Alleen die van Mbappe van Monaco naar PSG zou ik echt een succes willen noemen (Al hebben die ook nog geen CL gewonnen). Van de overige 9 in de top 10 werd toch wel wat meer verwacht of heeft de kopende club niet echt verder geholpen.Yaremchuk was bij Gent wel een prima spits. Maar ik heb de indruk dat de dure transfers van Club Brugge allemaal niet zo goed uitpakken en juist de goedkope deals wel goed uitdraaien.
Overigens heeft Anderlecht maar weer eens verloren en staan ze nog maar 5 punten boven de streep.
Anderlecht.....die moeten oppassen dat ze geen tweede HSV worden.Overigens heeft Anderlecht maar weer eens verloren en staan ze nog maar 5 punten boven de streep.
Blind kopen.Kijk ook maar naar Ajax, duurkoop is miskoop.
De Nederlandse enclave bij Antwerp FC wordt groter. Gyrano Kerk komt over van Lokomotiv Moskou. Kerk kwam in Rusland tot 40 duels waarin hij 7 keer scoorde.
Ik heb daar nou weer niet zo'n goed beeld van, maar volgens mij raakt Anderlecht van de regen in de drup.Wat vind jij van die Denen Fredberg en Riemer?
Die trainer is een soort Hyballa-light en die TD is een praatjesmaker.Ik heb daar nou weer niet zo'n goed beeld van, maar volgens mij raakt Anderlecht van de regen in de drup.
Anderlecht heeft geld nodig, zo simpel is het.Daarnaast gaat megatalent Julien Duranville nu al weg bij Anderlecht. Nog maar 16 jaar en dit seizoen stormachtig doorgebroken en nu gaat hij voor zo'n €13 miljoen naar Borussia Dortmund. Uiteraard een club waar ze toptalenten wel weten te ontwikkelen, maar voor Anderlecht beroerd dat hun grootste talent sinds Lukaku nu al vertrekt.
Ze hadden wel iemand anders op het oog natuurlijk. Maar die reed na zijn medische keuring in Brussel doodleuk door naar Genk.De topschutter van de Jupiler Pro League is nog vertrokken op de slotdag. Paul Onuachi (28) scoorde jaren veel goals voor Genk, maar tot een transfer kwam het nooit. Nu wel; Southampton betaalt zo'n 18 miljoen euro voor de spits.
Anderlecht heeft een aantal spelers geloosd, zijn een maand op zoek geweest naar een spits en komen op het eind bij de bejaarde Islam Slimani uit. Dat is ook wel droevig.
Dat is wel een apart verhaal. Wraakactie van zijn zaakwaarnemer wellicht, want die ligt nog in de clinch met Anderlecht.Ze hadden wel iemand anders op het oog natuurlijk. Maar die reed na zijn medische keuring in Brussel doodleuk door naar Genk.