Dat is toch in een voorstad van Brussel?Union zal zeker een aanwinst voor 1A zijn. Dat stadion heeft zijn beste tijd wel gehad, maar straalt wel traditie uit. Het volkse karakter van de club zal wel jaar na jaar verdwijnen nu de club in handen is van de eigenaar van Brighton Hove & Albion. Ze waren al enkele jaren de leukst voetballende ploeg in 1B, dus die promotie zat er wel aan te komen. Ik zet Union-Beerschot zeker op mijn agenda voor volgend seizoen.
Union komt uit St. Gilles, een van de gemeenten in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, net ten zuiden van de gemeente Brussel zelf.Dat is toch in een voorstad van Brussel?
Dat stadion is heerlijk. Het is wel recent verbouwd, waardoor het nu in 1A gebruikt kan worden als ik het goed begrijp. Ik ken een aantal Union supporters, wat mede de reden is dat ik er een aantal keer geweest ben en een zwak heb voor die club. Ik heb gisteravond berichtjes gekregen waarbij ik me afvroeg of zij wel helemaal nuchter waren.Union zal zeker een aanwinst voor 1A zijn. Dat stadion heeft zijn beste tijd wel gehad, maar straalt wel traditie uit. Het volkse karakter van de club zal wel jaar na jaar verdwijnen nu de club in handen is van de eigenaar van Brighton Hove & Albion. Ze waren al enkele jaren de leukst voetballende ploeg in 1B, dus die promotie zat er wel aan te komen. Ik zet Union-Beerschot zeker op mijn agenda voor volgend seizoen.
Dat stadion is heerlijk. Het is wel recent verbouwd, waardoor het nu in 1A gebruikt kan worden als ik het goed begrijp. Ik ken een aantal Union supporters, wat mede de reden is dat ik er een aantal keer geweest ben en een zwak heb voor die club. Ik heb gisteravond berichtjes gekregen waarbij ik me afvroeg of zij wel helemaal nuchter waren.
Ik zal zeker een keer komen volgend seizoen, dus wie weet kunnen we samen een pintje pakken bij Union - Beerschot.
De punten worden inderdaad gehalveerd bij de start van de play-offs. Daarmee begint Club Brugge dus met minimaal 6,5 punten voorsprong.Brugge verliest weer, als Antwerp morgen wint is het gat 'slechts' 16 punten. Hoe gaan ze die playoffs doen met zijn vieren? Neemt iedereen de helft van de punten mee? Dan is de titelstrijd toch al bijna beslist?
Brugge verliest weer, als Antwerp morgen wint is het gat 'slechts' 16 punten. Hoe gaan ze die playoffs doen met zijn vieren? Neemt iedereen de helft van de punten mee? Dan is de titelstrijd toch al bijna beslist?
Opvallend ja, want Club was lange tijd dit seizoen heer en meester op alle vlakken. Maar ze pakken de titel uiteraard wel.
Dat mirakel van Waasland-Beveren valt toch wel mee? Ze hoeven enkel te winnen tegen OH Leuven en Moeskroen moet verliezen bij Club Brugge.