JFK
Well-known member
Guidetti naar Anderlecht.
Guidetti niet naar Anderlecht.
Guidetti naar Anderlecht.
Guidetti niet naar Anderlecht.
Naar Feyenoord ?
1-2 gebleven. 5 punten uit 7 duels voor Anderlecht...
Je moet naar het proces kijken, niet naar de punten.
Volgens mij heeft FC Antwerp het tegen AZ vooral zelf weggegooid door 3 onnodige en domme rode kaarten te pakken. Ik zou dat niet 'op het juiste moment treffen' willen noemen, want in de momenten dat het 11 tegen 11 was of 11 tegen 10 was FC Antwerp zeker niet de mindere.
Volgens mij heeft FC Antwerp het tegen AZ vooral zelf weggegooid door 3 onnodige en domme rode kaarten te pakken. Ik zou dat niet 'op het juiste moment treffen' willen noemen, want in de momenten dat het 11 tegen 11 was of 11 tegen 10 was FC Antwerp zeker niet de mindere.
Die Lamkel Z? is naast een goede voetballer gewoon een halfgare idioot, verre van zijn eerste domme actie in dienst van Antwerp. Stond zondag opmerkelijk gewoon in de basis. Club Brugge blijft voor mij de te kloppen ploeg, daaronder zet ik Standard, Antwerp en AA Gent, die alledrie toch al een stuk verder staan dan Racing Genk op dit moment.
Diezelfde Lamkel Z? was weer bepalend voor Antwerp FC, dat voor even mede-koploper is.
Vanavond Club Brugge-Anderlecht. Grote kans dat dit de volgende klap wordt voor Kompany en co.