Belgische competitie

Batigoal

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe ver Antwerp FC kan reiken dit seizoen. Mits fit zijn Defour, Mirallas en Hoedt echte versterkingen aan een toch al goede ploeg. Europees voetbal halen zal nu wel een must zijn, maar misschien kunnen ze zelfs een gooi naar de titel doen.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens mij heeft FC Antwerp het tegen AZ vooral zelf weggegooid door 3 onnodige en domme rode kaarten te pakken. Ik zou dat niet 'op het juiste moment treffen' willen noemen, want in de momenten dat het 11 tegen 11 was of 11 tegen 10 was FC Antwerp zeker niet de mindere.
 

Forza AZ

Well-known member
Volgens mij heeft FC Antwerp het tegen AZ vooral zelf weggegooid door 3 onnodige en domme rode kaarten te pakken. Ik zou dat niet 'op het juiste moment treffen' willen noemen, want in de momenten dat het 11 tegen 11 was of 11 tegen 10 was FC Antwerp zeker niet de mindere.

Antwerp was inderdaad zeker niet minder dan AZ, eerder zelfs beter. En heeft het inderdaad voor zich zelf verpest door die rode kaarten. Anders had AZ waarschijnlijk niet van ze gewonnen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Die Lamkel Z? is naast een goede voetballer gewoon een halfgare idioot, verre van zijn eerste domme actie in dienst van Antwerp. Stond zondag opmerkelijk gewoon in de basis. Club Brugge blijft voor mij de te kloppen ploeg, daaronder zet ik Standard, Antwerp en AA Gent, die alledrie toch al een stuk verder staan dan Racing Genk op dit moment.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens mij heeft FC Antwerp het tegen AZ vooral zelf weggegooid door 3 onnodige en domme rode kaarten te pakken. Ik zou dat niet 'op het juiste moment treffen' willen noemen, want in de momenten dat het 11 tegen 11 was of 11 tegen 10 was FC Antwerp zeker niet de mindere.

Sterker nog, in de uitwedstrijd werd AZ tot de rode kaart compleet weggespeeld en was Antwerp ook na de eerste rode kaart de gevaarlijkste ploeg. Pas na de tweede rode kaart kon AZ het omdraaien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kun je nagaan hoe het zou zijn als AZ Antwerp nu had getroffen. Die nieuwe spelers zijn er nu ook nog bij.
 

Batigoal

Well-known member
Die Lamkel Z? is naast een goede voetballer gewoon een halfgare idioot, verre van zijn eerste domme actie in dienst van Antwerp. Stond zondag opmerkelijk gewoon in de basis. Club Brugge blijft voor mij de te kloppen ploeg, daaronder zet ik Standard, Antwerp en AA Gent, die alledrie toch al een stuk verder staan dan Racing Genk op dit moment.

Diezelfde Lamkel Z? was weer bepalend voor Antwerp FC, dat voor even mede-koploper is. Vanavond Club Brugge-Anderlecht. Grote kans dat dit de volgende klap wordt voor Kompany en co.
 

Kielse Rat

Well-known member
Diezelfde Lamkel Z? was weer bepalend voor Antwerp FC, dat voor even mede-koploper is.

Zoals gezegd, voetballen kan die uitstekend. Zijn stunt van AZ lijkt hem opnieuw vergeven te zijn, maar ieder moment kan het licht weer uitgaan bij die jongen.
 

JMD

Well-known member
Poe, de 1-1 van Brugge tegen Anderlecht is echt categorie: 'als het allemaal tegen zit...' (oke, en een keepersblunder ervoor)
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zag dat ze vandaag met Sandler - Luckassen achterin stonden. Dan heb je als topclub gewoon een heel groot probleem.
 
Bovenaan