In Griekenland is het ook alweer bal, meer dan 1000 verdachte wedstrijden.
Stond bij ons ook altijd buitenspel.Die heeft het begrip 'goaltjesdief' iets te letterlijk genomen...![]()
Met een bond als in Belgi? maak je ook wel veel ruimte voor dit soort zaken.Altijd als je denkt dat het Belgisch voetbal niet lager kan zinken... Overigens worden door het onderzoek de wedstrijden van 1B dit weekend uitgesteld omdat KV Mechelen betrokken is.
Dat worden het aantal plusjes voor Excelsior.Voor de Beker van Belgi? spelen Gent en Beerschot tegen elkaar.
De keeper van Gent draagt nummer 91 achter op zijn shirt. Waarom juist dat getal?
Dat worden het aantal plusjes voor Excelsior.
In het Belgische voetbal gaat het niet om antwoorden, maar om vragen.Voor de Beker van Belgi? spelen Gent en Beerschot tegen elkaar.
De keeper van Gent draagt nummer 91 achter op zijn shirt. Waarom juist dat getal?
In het Belgische voetbal gaat het niet om antwoorden, maar om vragen.
Voor de Beker van Belgi? spelen Gent en Beerschot tegen elkaar.
... zijn shirtnummer 91:
'Bij Split speelde ik met nummer 12, als tweede keeper. Tot het bestuur besliste dat dat nummer voorbehouden moest blijven voor onze twaalfde man, de supporters. Op hetzelfde moment werd de titularisdoelman naar de reserveploeg verbannen en wilde ik zijn nummer 1 overnemen, maar hij wilde dat niet afstaan. Ik ging op zoek naar iets anders met een 1 in en kwam uit bij 91, dat klonk gewoon goed. Er zit geen speciale betekenis achter.'