Beijing 2022

erka

Well-known member
Zo, Kimberley Bos gebruikt de hele baan van voor tot achter en van links tot rechts. Laten we het zo zeggen, ook wel eens beter gezien.
 

Eef de Kip

Well-known member
Klasse! je mag niet hopen op een ketser van een tegenstander maar dat is denk ik de enige manier om nog een plekje te stijgen.
 

erka

Well-known member
Leuk om te zien dat al deze sporters erg positief in de wedstrijd staan, niet van die jankmuilen.
 

erka

Well-known member
Bwohhh, die Duitse echt helemaal kaarsrecht, 0x de zijkant raken. Wat goed zeg. Terechte winnaar.
maar brons!! 2e medaille ooit voor Nederland niet op de schaats.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toffe medaille hoor! Al vraag ik me bij het kijken naar dit soort evenementen toch wel af hoe iemand ertoe komt om zich volledig te gaan richten op sleetjerijden.
 

erka

Well-known member
Toffe medaille hoor! Al vraag ik me bij het kijken naar dit soort evenementen toch wel af hoe iemand ertoe komt om zich volledig te gaan richten op sleetjerijden.

Je vind sleeën leuk, en je komt erachter dat een sport is? Zoiets?
 

Mario

Well-known member
Bwohhh, die Duitse echt helemaal kaarsrecht, 0x de zijkant raken. Wat goed zeg. Terechte winnaar.
maar brons!! 2e medaille ooit voor Nederland niet op de schaats.
Hopelijk kan Nederland ook op de winterspelen meer de breedte in, dan alleen schaatsen. Je ziet ook al de progressie in oa snowboarden.
 

erka

Well-known member
Update van de top8. Noorwegen terug aan de leiding met een kleine voorsprong inmiddels op Rusland en Duitsland. Oostenrijk terug naar plaats 4. Nederland is 8e. Strijdt met Italië, Japan en Zweden om plaats 7. Het gat met de nummer 11 China is al aanzienlijk. Zwitserland en Frankrijk vormen voorlopig ook geen bedreiging op 12 en 13.

Per 12/2
1 NOR 40 191.0
2 ROC 42 171.0
3 GER 38 171.0
4 AUT 33 162.0
5 USA 39 155.0
6 CAN 33 149.0
7 ITA 29 124.5
8 NED 21 116.0
9 JPN 24 110.0
10 SWE 22 110.0
11 CHN 15 85.0
12 SUI 18 77.0
13 FRA 13 72.0
14 SLO 11 55.0
15 FIN 12 54.0
 

erka

Well-known member
Als ik een suggestie zou mogen doen aan bobbers: ga van 4 naar 2 runs terug. En gebruik de eerste 2 runs dan als trainingsruns. Maakt het veel spannender.
 
Bovenaan