Be Quick 1887

de Kok

Member
Hij zat altijd al op TweeNul. Samen met zijn siamese tweelingbroer Frederik of zoiets. Ik herkende hem binnen de kortste keren toen hij zich hier meldde.

Ik heb dat eens even vergeleken, De reacties van NO en die van Ekster en Frederik. Het lijkt allemaal dezelfde persoon. Die reacties nu ook op tweenul. Het was allemaal betrekkelijk nieuw voor mij. Natuurlijk mag hij een mening hebben, maar die als feiten naar voren brengen lijkt me wat anders. Het lijkt ook veel op een grammofoonplaat met een krasje. Zeker als het over de piramide of zaterdag /zondagvoetbal gaat.
Feit is wel dat hij humor slecht verwerkt. Het lijkt mij dat je een dergelijke persoon ook niet in het dagelijkse leven serieus kunt nemen.

Ik vroeg me ook af of deze persoon wel eens verantwoordelijkheid heeft gedragen bij een club. Lijkt mij een goed voor bv. HHC.
Of zullen ze hem daar niet helemaal ......................
Ook een plek in de ledenraad van de KNVB is iets?
 

Unregistere

Well-known member
Ik vroeg me ook af of deze persoon wel eens verantwoordelijkheid heeft gedragen bij een club. Lijkt mij een goed voor bv. HHC.
Of zullen ze hem daar niet helemaal ......................
Ook een plek in de ledenraad van de KNVB is iets?

Daar liet hij zich nooit zo over uit. Heb ook wel eens gevraagd of hij bijvoorbeeld spelers van HHC sprak, onder meer rond de beloftendiscussie. Dergelijke vragen werden vaak ontweken. Is niet erg, iedereen bepaalt zelf wat hij of zij wel of niet plaatst uiteraard, maar ik kreeg daardoor het gevoel dat hij meer iemand is die gewoon een wedstrijdje kijkt en verder niet echt betrokkenheid heeft. Veel was ook 'ik hoor wel eens dat..' of 'van horen zeggen'.

Zijn aanwezigheid was wel goed voor de levendigheid, dat wel.
 

SanMark.

Well-known member
Hij had heel veel klokken horen luiden maar vaak wist hij de klepel niet te vinden.

Heb in meerdere discussies verder doorgevraagd bv over Staphorst en bij nog 1 of 2 andere clubs waar ik in het verleden nauw contact had met spelers van het eerste , of waar ik veel kwam en hij melde dan dingen als waarheid en dan zat hij er altijd net wat vanaf waardoor ik vaak het gevoel had dat hij verhalen uit tweede en derde hand had. En soms was hij gewoon keihard aan het liegen, en dan deed hij het dus voorkomen als van horen zeggen van mensen die dicht bij de club stonden .
 

bqandy

Well-known member
Ik denk dat ze bij BQ aardig het spoor bijster zijn. De reacties op de reactie van Ekster zijn kenmerkend. Ik denk dat de verantwoordelijken maar wat doen.
Maar je mag inderdaad geen commentaar leveren.
Zoals ook een Elderman op facebook te keer gaat tegen jeugdopleidings icoon. Schandalig gewoon.
Deze vent zou jaren geleden niet eens tot de club worden toegelaten.
En er lopen meer twijfelachtige figuren rond vernam ik bij de wedstrijd tegen ON.

Ik snap hier weinig van.
Welke reacties van Ekster? Linkje? Wie mag geen commentaar leveren?
En Elderman? De man van RTV Noord? Die heeft toch een aardige sympathie voor BQ. Waar ging hij dan te keer? Linkje?
En welke twijfelachtige figuren? Hebben die een rol?
 

de Kok

Member
Ik snap hier weinig van.
Welke reacties van Ekster? Linkje? Wie mag geen commentaar leveren?
En Elderman? De man van RTV Noord? Die heeft toch een aardige sympathie voor BQ. Waar ging hij dan te keer? Linkje?
En welke twijfelachtige figuren? Hebben die een rol?

Op Tweenul staan 25 reacties bij een oproep voor een trainer van zaterdag 2 Andy. En zelfs een paar kennelijk voor BQ ers gevoelige opmerkingen van Ekster.
En het is niet de man van RTV noord, maar een vent op facebook genaamd Jan Elderman. En ja die en nog een paar hebben een rol.
 

erka

Well-known member
Ik dacht, ik zoek die discussie even op.

Noordooster/Ekster heeft een psycholoog nodig en een lekker wijf.
 

SanMark.

Well-known member
Nou in deze discussie heeft hij toch wel degelijk wat punten, en zegt hij niet zoveel vreemde dingen. ( zeg ik als pure buitenstaander)
 

bqandy

Well-known member
Aardig oefenpotje gezien van Be Quick uit bij de nieuwbakken zaterdaghoofdklasser Buitenpost. Het bleef 0-0. Toch vermakelijk met aardig wat kansen over en weer. BQ wat sterker met de beste echt uitgespeelde kansen, maar een echte "killer" voorin ontbrak vandaag. Maar met 10 doelpunten in de vorige 3 oefenwedstrijden ga ik er maar vanuit dat het een incident was. Achterin is het af en toe wel "broos". Verder een paar goede combinaties gezien, zeker op hoofdklasse niveau. Daarnaast ook de wil om het spel te maken. Terwijl Buitenpost gaandeweg de 2e helft voor het "puntje" ging spelen, ging BQ door voor de winst. De paal en eerder twee wilde wreeftrappen, ipv rustig binnenkant voet, en een passeeractie te veel stonden dat in de weg.
 

Abubakari

Well-known member
Robben denkt binnen twee maanden te kunnen verhuizen naar Groningen. Zijn zoontjes zijn al ingeschreven bij voetbalvereniging Be Quick 1887, dat op een steenworp afstand op de Esserberg speelt.
 
Bovenaan