Be Quick 1887

Fregge

Well-known member
Het hoofdveld van Esserberg verdient met zo'n tribune natuurgras. Zeg ik als puur voetbalromanticus.
 

de Kok

Member
is nog maar de vraag want er zal eerst nog door college en raad moeten worden besloten toch.
vraag me af waarom die voorzitter ou snel uit en overleg moet kleppen.
 

bqandy

Well-known member
is nog maar de vraag want er zal eerst nog door college en raad moeten worden besloten toch.
vraag me af waarom die voorzitter ou snel uit en overleg moet kleppen.
Omdat ik dit al weken wist via Helpman en Be Quick er toen naar gevraagd heb. Heb even het complexoverleg afgewacht, omdat dan waarschijnlijk de mededeling over het kunstgras definitief werd gegeven. Als ik het niet via BQ had gekregen was het wel via sport050 of Helpman gegaan. Ik heb het dus even onder de pet gehouden. :
 

de Kok

Member
erelid van BQ. hij was in de 50er en 60 er jaren een begenadigd jeugdcommissie man. een man met visie die als initiator de jeugd naar grote hoogte wist te stimuleren en dat met een paar bekwame mensen om hem heen. vooral tussen 1965/66 en 1969/70 was er sprake van topjeugd die behoorde tot de sterkste van Nederland inclusief toen betaalde clubs.
binnen de club zat hij ook vele jaren in de redactie van het clubblad en startte hij zijn scheidsrechter carrière.
hij was naast bedenker Tent van Velocitas een van de grote motoren achter het beroemde eurovoetbal toernooi.
 

Abubakari

Well-known member
hij was naast bedenker Tent van Velocitas een van de grote motoren achter het beroemde eurovoetbal toernooi.
Sterkte.

Wel toevallig dat met Jacques d’Ancona nog een motor achter Eurovoetbal in dezelfde periode overleden is.
Is er nog zicht op een vervolg?
 
Bovenaan