Basketbal

erka

Well-known member
76-76 in de thuiswedstrijd :duim:
(in Leeuwarden nog wel, hebben ze daar ook eens Europees. Martiniplaza was niet beschikbaar)

Nu naar Madrid.
 

Fenerium

Member
F4 is trouwens in Belgrado in die enorme grote hal. Hopelijk haalt Rode Ster de F4, dan krijg je een leuk sfeertje daar.

Rode Ster? Partizan bedoel je zeker ;)

De Servische clubs doen het al jaren met een minder budget, die kans is klein.
 

erka

Well-known member
Partizan zit toch niet in de Euroleague? Ik heb een paar filmpjes van Rode Ster gezien op internet bij de Euroleague, dat is niet mis.

Ze moeten het inderdaad met minder geld doen, kans is inderdaad klein.,
 

Fenerium

Member
Partizan zit toch niet in de Euroleague? Ik heb een paar filmpjes van Rode Ster gezien op internet bij de Euroleague, dat is niet mis.

Ze moeten het inderdaad met minder geld doen, kans is inderdaad klein.,

Rode Ster vind ik een arrogante klote club. Partizan is nauw verbonden met de troepen die weerstand boden tegen de Duitsers. De naam is daar ook van afgeleid.
 

erka

Well-known member
47-40 achter bij rust. Het was heel lang 2 punt verschil. Goede tweede helft en het kan nog steeds. Hups.
 

erka

Well-known member
58-58, 4e kwart.....oe wat is dit spannend zeg. Je zou zomaar ineens Champions League halen.
65-65, verlenging

In de verlenging was het op. 77-69 voor de Spanjaarden. Toch wel een knappe wedstrijd hoor tegen een veel betere ploeg met tig keer meer budget.
Net als met voetbal gaan we nu verder in de Eurocup.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Ondertussen in de Eurocup de 2e zege uit 2 in de groep. Na de Fransen nu dikke overwinning bij Sarajevo 43-72.
 

erka

Well-known member
Nogal wiedes, Kroati? staat 8e op de wereldranglijst en Nederland staat daarin ergens op de achterkant, bij wijze van.
 
Bovenaan