Hier was ik al bang voor. Had dus ook gewoon bij Feyenoord getekend, als hij mee mocht trainen. Dank Gio en Van Geel. :hsv:
AZ-ers, gefeliciteerd. Uitstekende aanwinst natuurlijk.
Nou nou, dat geld strooien valt toch wel mee? Ik kan me niet voorstellen dat hij meer dan 2 ton pakt voor dat half jaar. Terechte vraag is natuurlijk wel hoe hij uit die blessure komt maar mits fit kan ik me geen verdediger bedenken in Nederland die beter dan hij is. Ik denk dat hij bij ons ook wel van waarde had kunnen zijn maar goed, we hebben Veltman al mg:.
Als je denkt dat het om die 2 ton gaat hangen en je oprecht het idee hebt dat die 5 die daar lopen minstens zo goed zijn vind ik het prima hoor.
En me dunkt dat een investering van 2 ton in een ervaren en aantoonbaar goede verdediger (mits fit) net niet hetzelfde is als miljoenen uittrekken voor jongens als Mackaay en die anderen die toen kwamen of dat blik prutsers dat onder Gullit werd aangetrokken.
Botteghin blijft inderdaad prima overeind. Met Vlaar zou je er echter een leider bij hebben. De noodzaak is dus niet heel erg groot, maar je zou er wel weer iets sterker op worden. Verder zou het voor een half jaar zijn, dus je schrijft verder niemand af. We mogen best het hoogste weer nastreven.
Het kan toch invloed hebben op een Botteghin. Hij doet het goed en toch moet hij dan voor zes maanden plaats maken. Lijkt me ook vreemd.
Hetzelfde heb je eigenlijk ook met Fer bijvoorbeeld. Maar dat lijkt me ondertussen een verbetering van heb ik jou daar in vergelijking met Vejinovic. Dat vind ik echt een kwaliteitsinjectie indien het mogelijk is.
Is Vlaar al fit genoeg om te spelen?