Lord Flash
New member
Calimero's gonna calimero
Haha treurig inderdaad. Maar goed, daar hebben wel meer clubs last van.Ontslagen in de Bijlmer? De club gewoon Ajax noemen kan zeker niet op die site?
Helaas is aan de transfers van de laatste jaren daarvan niets terug te zien.Ik heb van Nico Dijkshoorn begrepen dat niemand binnen AZ de naam Ajax mag zeggen. Verder worden volgens Dijkshoorn jeugdspelers geleerd dat ze die club uit Amsterdam moeten haten.
Helaas is aan de transfers van de laatste jaren daarvan niets terug te zien.
Ze mislukken anders wel standaard allemaal, waarna hun carriere als een nachtkaars uitgaat.Helaas is aan de transfers van de laatste jaren daarvan niets terug te zien.
Dat is wel waar, al had ik een hoop van die spelers graag nog 1 of 2 jaar bij AZ zien spelen. Was (achteraf) voor de meesten ook beter geweest dan naar ajax te vertrekken.Ze mislukken anders wel standaard allemaal, waarna hun carriere als een nachtkaars uitgaat.
Die staat nog achter Luckassen in de pikorde?Vlaar rest van het seizoen onder contract bij AZ.
Mag die Wuytens niet weg bij jullie? Wij kunnen nog wel een verdediger gebruiken
Laten we het hopen. Slechter dan de eerste seizoenshelft kan het in ieder geval bijna niet.AZ gaat denk ik een mooie 2e seizoenshelft tegemoet.