AZ in Europa.

JMD

Well-known member
Je mag toch op minimaal 5 NL deelnemers rekenen. Alles minder is slecht. Feyenoord al zeker van EL en AZ is ook aan haar stand verplicht om door de voorrondes te komen. Vind je hier dan ook iets te optimistisch.
Utrecht is al zeker van groepsfase, dus we hebben (doordat Utrecht 2 rondes overleefd heeft) al zeker 5 deelnemers.

Voorlopig speelt AZ moeizaam.
Jep, maar de Bulgaarse storm is ook gaan liggen, dat was het eerste kwartier echt alles tegenhouden. Die storm heeft AZ iig overleefd.

Volgens mij maar twee.
2 gele en 1 witte (en de linkse lijkt me als ik goed kijk meer een brandweerwagen (rood))

Reinoud

Well-known member
Utrecht is al zeker van groepsfase, dus we hebben (doordat Utrecht 2 rondes overleefd heeft) al zeker 5 deelnemers.
Jup I know, maar als AZ uitgeschakeld zal worden vind ik de voorrondes niet goed. En als ze het wel redden is geweldig ook wel heel optimistisch. Feyenoord matig gepresteerd, AZ oke maar meer ook niet. Alleen Utrecht presteert goed.

JMD

Well-known member
Hoppa!

Jup I know, maar als AZ uitgeschakeld zal worden vind ik de voorrondes niet goed. En als ze het wel redden is geweldig ook wel heel optimistisch. Feyenoord matig gepresteerd, AZ oke maar meer ook niet. Alleen Utrecht presteert goed.
Feyenoord had idd tegen Fenerbahçe gekund, maar waren in de playoffronde ongeplaatst geweest, dan is niet-kwalificatie niet een hele grote schande. (wel idd 1 ronde eerder dan verwacht)

AZ zou op basis van geplaatst zijn natuurlijk het moeten redden. Utrecht doet het boven verwachting goed,.

Bovenaan