Jef400
Well-known member
En waren ze de topboys geweestLeo zal ongetwijfeld vertellen dat de beste hooligans geblesseerd waren gisteravond en dat ze anders dit duel wel gewonnen hadden.
En waren ze de topboys geweestLeo zal ongetwijfeld vertellen dat de beste hooligans geblesseerd waren gisteravond en dat ze anders dit duel wel gewonnen hadden.
Leo is opvallend stil na gisteravond. Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een plausibele verklaring waarom de eigenlijke kampioen van Nederland, ondanks een fitte selectie, niet heeft kunnen winnen van een degradatiekandidaat uit de Premier League. Hopelijk komt die verklaring vandaag nog!
Teveel geblesseerden, dus moesten ze het met teveel jeugdspelers doen...Ik weet niet hoelang zo’n voorarrest duurt… Zelf ben ik ook wel benieuwd waarom ze met zoveel man een gepensioneerde Engelse hooligan niet aankonden.
Leo is opvallend stil na gisteravond. Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een plausibele verklaring waarom de eigenlijke kampioen van Nederland, ondanks een fitte selectie, niet heeft kunnen winnen van een degradatiekandidaat uit de Premier League. Hopelijk komt die verklaring vandaag nog!
Misschien heeft hij een sociaal leven.Leo is opvallend stil na gisteravond. Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een plausibele verklaring waarom de eigenlijke kampioen van Nederland, ondanks een fitte selectie, niet heeft kunnen winnen van een degradatiekandidaat uit de Premier League. Hopelijk komt die verklaring vandaag nog!
De TV-zenders konden geen overeenkomst bereiken met degene die de rechten in handen heeft. Er is wel een pay-per-view op internet voor €9,95. Lijkt me sterk dat ze daarmee meer geld binnenhalen dan wat de Nederlandse TV-zender(s) hebben geboden.Het duel van AZ in Andorra zal niet live op TV te zien zijn.
Ik heb wel een stream morgenHet duel van AZ in Andorra zal niet live op TV te zien zijn.