AZ in Europa.

erka

Well-known member
Ik zit me gewoon te ergeren aan de manier waarop AZ met de kansen omgaat. Ze spelen zo makkelijk en verprutsen dan keer op keer een aanval door te snel schieten, te lang wachten, te mooi willen doen, voor zichzelf voetballen en nog een hoop andere redenen.

Doe gewoon eens normaal en het is in no time 3-0 en 4-0

• Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Ik zit me gewoon te ergeren aan de manier waarop AZ met de kansen omgaat. Ze spelen zo makkelijk en verprutsen dan keer op keer een aanval door te snel schieten, te lang wachten, te mooi willen doen, voor zichzelf voetballen en nog een hoop andere redenen.

Doe gewoon eens normaal en het is in no time 3-0 en 4-0
Is ook gewoon een stukje kwaliteit natuurlijk.

JMD

Well-known member
Ik wil niet zeggen. Bij dit AZ moet alles op zijn plek vallen. Anders is het vrij weinig.
Dat is ook weer het andere uiterste. AZ won zowel in Eindhoven van PSV als thuis van Ajax. Nou zijn zowel Ajax als PSV niet aan het sterkste seizoen ever bezig, maar het is ook nou niet zo dat die er niks van kunnen.

Jef400

Well-known member
Dat is ook weer het andere uiterste. AZ won zowel in Eindhoven van PSV als thuis van Ajax. Nou zijn zowel Ajax als PSV niet aan het sterkste seizoen ever bezig, maar het is ook nou niet zo dat die er niks van kunnen.
Nee, maar dat waren wel wedstrijden dat heel veel op zijn plek viel. Er zijn heel veel schraperige wedstrijden geweest in het Alkmaarse. Veel krappe overwinnikjes en gelijke spelletjes tegen matige ploegen als Vitesse, Volendam, NEC. Daar is een shitload aan punten en vertrouwen verspeeld.

erka

Well-known member

Plus twee keer van Lazio. Er is echt wel kwaliteit.

Jef400

Well-known member
Het is simpelweg niet consistent genoeg. Veel te groot verval om met de echte top mee te doen. Zitten teveel slechte fases tussen.

JMD

Well-known member
En ook de laatste aanval zo dramatisch uitgespeeld... Typerend voor de avond na het eerste kwartier....

Bovenaan