Lijnkeeper. Bij elke hoge voorzet in de 2e helft blijft ie staan.Wat een goede keeper heeft dat Anderlecht.
Lijnkeeper. Bij elke hoge voorzet in de 2e helft blijft ie staan.Wat een goede keeper heeft dat Anderlecht.
Welja, alsof de media het overdrijft en jij het weer beter weet.Lijnkeeper. Bij elke hoge voorzet in de 2e helft blijft ie staan.
Absoluut.Welja, alsof de media het overdrijft en jij het weer beter weet.
Hater!Absoluut.
Totaal onnodig om 'm zo te hypen. Ik zie voldoende potentie, maar ook verbeterpunten en nog niet nodig om hem voor 20 jaar Oranje in te praten.
Lul is het. Die gaat NAC de jackpot opleveren dus hugodver de beste keeper na vd Sar. Gevegt, je bent een kenner!Hater!
Ik ga er al vanuit dat we toch weer in de play-offs terecht komen. Hopelijk krijg ik geen gelijk, want ik zie AZ die play-offs niet weer winnen met deze vorm. Al konden ze zich vorig seizoen in de play-offs ineens wel weer onverwachts herpakken.Afgelopen. 2-0
Nou AZ, dat moet volgende week veel beter... Sowieso, als AZ niet snel de vorm weer terugvindt gaat dit seizoen echt uit als een nachtkaars voor hen en moeten ze dan zelfs nog vrezen voor plek 4.
Overtreding was het zeker. Vraag was even binnen of buiten de 16.Zo, dat is een lekkere meevaller. Leek me op het eerste oog een goedkope. Eens kijken. Mwaaaaah, je kunt hem geven.
Ik vond het echt heel licht. Er was contact, maar volgens mij had Kerkez makkelijk kunnen blijven staan.Overtreding was het zeker. Vraag was even binnen of buiten de 16.