AZ in Europa.

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Van Brederode, dat moet dan zo'n talent zijn, maar heeft die ooit al eens iets beslissends gedaan in AZ 1?

• Leuk
Waarderingen: Max

PES5

Administrator
Forumleiding
Welja, alsof de media het overdrijft en jij het weer beter weet.
Absoluut.

Totaal onnodig om 'm zo te hypen. Ik zie voldoende potentie, maar ook verbeterpunten en nog niet nodig om hem voor 20 jaar Oranje in te praten.

• Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Afgelopen. 2-0

Nou AZ, dat moet volgende week veel beter... Sowieso, als AZ niet snel de vorm weer terugvindt gaat dit seizoen echt uit als een nachtkaars voor hen en moeten ze dan zelfs nog vrezen voor plek 4.

Forza AZ

Well-known member
Afgelopen. 2-0

Nou AZ, dat moet volgende week veel beter... Sowieso, als AZ niet snel de vorm weer terugvindt gaat dit seizoen echt uit als een nachtkaars voor hen en moeten ze dan zelfs nog vrezen voor plek 4.
Ik ga er al vanuit dat we toch weer in de play-offs terecht komen. Hopelijk krijg ik geen gelijk, want ik zie AZ die play-offs niet weer winnen met deze vorm. Al konden ze zich vorig seizoen in de play-offs ineens wel weer onverwachts herpakken.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo, dat is een lekkere meevaller. Leek me op het eerste oog een goedkope. Eens kijken. Mwaaaaah, je kunt hem geven.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je dit eerste kwartier ziet, vraag je je echt af hoe AZ hier vorige week met 2-0 van heeft kunnen verliezen. Wat een armoedige ploeg zeg, dat Anderlecht.

Bovenaan