STOP DE BELOFTEN!!!Doet het 2e van Dnipro ook mee?
Ik heb ook geen idee waar die 1 voor staat in de naam.Doet het 2e van Dnipro ook mee?
Dnipro-1 is vernoemd naar de politie eenheid met die naam die opgericht is na de oorlog in Oost-Oekraïne in 2014. Vandaar dus die 1 in de naam van de club.Ik heb ook geen idee waar die 1 voor staat in de naam.
Zijn de potjes waarop het vroeger gewoon misging.
Feyenoord moet die potjes tegen Storm Gras en Midden Jutland toch wel kunnen winnen lijkt me. Laatste pot thuis tegen een waarschijnlijk geplaatst Lazio hoef je ook niet te verliezen.AZ hebben we ook wel nodig want van PSV en Feyenoord gaat het voorlopig even niet komen. Wachten totdat die in de Conf League komen en dan massaal punten gaan scoren.
Feyenoord moet die potjes tegen Storm Gras en Midden Jutland toch wel kunnen winnen lijkt me. Laatste pot thuis tegen een waarschijnlijk geplaatst Lazio hoef je ook niet te verliezen.
Eens. Alleen moet je dan wel wat minder dom verdedigen volgende week tegen Sturm Graz. Op die manier kan je zelfs van FC Groningen verliezen.
Het is ook typisch Nederlands om dit soort tegenstanders te onderschatten en belachelijk maken.Bodo Glimmt is niet zo slecht als veel Nederlanders denken.