Audio en toebehoren

Cees

New member
Wilde laatst een soortgelijk topic openen. Ik zoek een platenspeler plus versterker en speakers, mag bij elkaar niet meer dan laten we zeggen €800,- kosten. Wie o wie?
Mijn ervaring is dat goede speakers belangrijker zijn dan een goede versterker. Dus ga daar niet op besparen. Of goed zoeken, via marktplaats kan je prima speakers vinden. Ik ben zelf erg tevreden met mijn Kef speakers ergens uit de jaren 70 of 80. Zijn niet zo duur en geven echt een mooi geluid. En voor de versterker kan je bijvoorbeeld kiezen voor Denon of Marantz, maar dan moet je wel beetje puzzelen om binnen je budget te blijven.
En verder moet je eigenlijk gewoon gaan luisteren natuurlijk, gewoon een hifi zaak inlopen en aangeven wat je budget is.
 

Makanaky

Well-known member
En koop er ook een phono-voorversterker bij, of een ge?ntegreerde versterker met phono-ingang ipv simpel aux.
 

inhethoekje

Active member
Toentertijd was er geen AC/DC te vinden... ben er al even niet meer op geweest. Je kwam altijd bij fake-muziek uit. Wellicht is dat opgelost.

Heeft Janssen toch pech dat het kutbandje te vinden is.

Spotify heeft, na jaren, een deal met ze gesloten, zoals Neil Young bv er nu af is gehaald, die heeft een eigen station opgericht.
Neil komt nu alleen nog voor op verzamelcd's.
The Eagles hadden eerst ook 50 coverbands op Spotify maar nu ze ook een deal met ze hebben gesloten heb je toegang tot al hun albums.

Overigens gaan de geruchten dat Spotify de gratis versie eraf gaat halen, zodat de artiesten die er nu nog op tegen zijn ook binnengehaald kunnen worden. (oa Taylor Swift)
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Gisteren heb ik mijn Kenwood installatie van ruim 30 jaar oud verkocht aan een echte liefhebber. De prijs was gewoon te goed.
Vandaag een oude gettoblaster afgestoft en die geeft nog verbazend goed geluid.
 

Ska P 187

Well-known member
Gisteren heb ik mijn Kenwood installatie van ruim 30 jaar oud verkocht aan een echte liefhebber. De prijs was gewoon te goed.
Vandaag een oude gettoblaster afgestoft en die geeft nog verbazend goed geluid.

En kon je het nog op de kartonnen dozen?
 

SanMark.

Well-known member
Gisteren heb ik mijn Kenwood installatie van ruim 30 jaar oud verkocht aan een echte liefhebber. De prijs was gewoon te goed.
Vandaag een oude gettoblaster afgestoft en die geeft nog verbazend goed geluid.

Wat is het volgende wat je de deur uit doet , de Opel Manta ?
 
Bovenaan