Audio en toebehoren

Marinos

Well-known member
Spotify :duim: De radiofunctie is helemaal ideaal. Je kiest een nummer wat je op dat moment wilt horen en laat daar in hetzelfde genre een playlist omheen maken. Hoor je af en toe nog eens iets nieuws.
 

Fabian

Active member
Wat een gedoe ja. Je kont afvegen na het schijten lukt dat wel nog?

Wel met zeer zacht papier.

Maar hoezo die irritatie over hoe ik naar mijn muziek luister?

Probeer eens op Spotify naar AC/DC te zoeken trouwens. Een oerwoud aan coverbandjes om door te worstelen.
 

Janssen

Well-known member
Geen weldenkend mensen gaat vrijwillig naar AC/DC luisteren. Prima dat Spotify ons als extra service tegen kutmuziek beschermt.
 

Fabian

Active member
Ik heb begrepen dat de oplossing op al deze problemen een simpele mp3-speler is waar maar 4 albums op kunnen ofzo.

Met 160 GB lukt wel iets meer.

Ik wens jullie allemaal overigens veel plezier met Spotify hoor.

Gevoelig onderwerpje in ieder geval.

Overigens luister ik op straat nauwelijks naar muziek, dus daarvoor heb ik het niet nodig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb begrepen dat de oplossing op al deze problemen een simpele mp3-speler is waar maar 4 albums op kunnen ofzo.

In 2004 heb ik al een Samsung mp3-speler aangeschaft met 20GB opslag. Daar moest je toen nog wel een bedrag voor neerleggen, nu zal het allemaal geen drol meer kosten.

Ik gebruik mijn mp3-speler overigens nauwelijks meer. Mijn vader heeft een systeem laten zetten waarbij ik digitaal op mijn telefoon zijn hele muziekcollectie kan krijgen. Daar staat altijd wel wat leuks tussen voor tijdens een ritje in de trein.
 
Bovenaan