Audio en toebehoren

fr-keff

Active member
Weet niet of er hier al een topic voor was.

Op zoek naar gewoon een simpel mp3 spelertje tot max ?35. Iemand een goede tip?
 

fr-keff

Active member
Nee joh ik ben nog ouderwets. :D Handig klein ding waarmee je snel even met je hand in de zak naar het volgende nummer kan als je op de fiets zit. Als ik elke keer mijn telefoon moet pakken ben ik uren bezig.
 

Lennard95

New member
Ik gebruik dan Spotify (verder een kut programma soms) betaal dan 10tje voor premium op mijn telefoon, Super handig.
 

De Wolf

Well-known member
Ik moet er ergens op zolder een hebben liggen. Ik denk meer dan 10 jaar oud ergens uit de Kazaa tijd. Je moet je muziek alleen op cd fikken.
 

Janssen

Well-known member
Wilde laatst een soortgelijk topic openen. Ik zoek een platenspeler plus versterker en speakers, mag bij elkaar niet meer dan laten we zeggen ?800,- kosten. Wie o wie?
 

Batigoal

Well-known member
Nee joh ik ben nog ouderwets. :D Handig klein ding waarmee je snel even met je hand in de zak naar het volgende nummer kan als je op de fiets zit. Als ik elke keer mijn telefoon moet pakken ben ik uren bezig.

Op iedere koptelefoon of set oortjes zit tegenwoordig een knopje waarmee je de muziekspeler van je mobiel kunt bedienen. Makkelijker kan niet.
 

Fabian

Active member
Ik heb al mijn muziek op een IPod Classic staan van jaren oud.
Leeftijd geeft niets. Hij doet het nog.

Ik las laatst dat het waarschijnlijk een collectors item wordt, dus ik houd er nog maar even aan vast.

Dat gedoe met muziek op telefoons en spotify (waar niet eens alles op staat) hoeft voor mij niet.
 

fr-keff

Active member
Ik heb al mijn muziek op een IPod Classic staan van jaren oud.
Leeftijd geeft niets. Hij doet het nog.

Ik las laatst dat het waarschijnlijk een collectors item wordt, dus ik houd er nog maar even aan vast.

Dat gedoe met muziek op telefoons en spotify (waar niet eens alles op staat) hoeft voor mij niet.

:duim:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind het grootste probleem altijd om de muziek uit te kiezen. Ik hou zelden van complete albums, dus ik zet vaak losse nummers op de telefoon. Na een tijdje haal ik er dan af wat ik niet meer wil luisteren en zet er dan wat anders op. Maar da's best lastig kiezen.

Ik snap keff's probleem dan ook niet, waarom moet je uberhaupt (kunnen) zappen? Als je een nummer niet leuk vind, haal het dan van je mp3 speler af?
 

Mr. Wrong

New member
Ik vind het grootste probleem altijd om de muziek uit te kiezen. Ik hou zelden van complete albums, dus ik zet vaak losse nummers op de telefoon. Na een tijdje haal ik er dan af wat ik niet meer wil luisteren en zet er dan wat anders op. Maar da's best lastig kiezen.

Ik snap keff's probleem dan ook niet, waarom moet je uberhaupt (kunnen) zappen? Als je een nummer niet leuk vind, haal het dan van je mp3 speler af?

Ik heb precies hetzelfde. Als ik een nieuwe cd heb gekocht zet ik het wel eerst helemaal op de telefoon (Itunes) Later verwijder ik de meeste.

Zappen met een Iphone koptelefoon is wel heel makkelijk. Geen zin in het nummer: Dubbelklik.
 

Batigoal

Well-known member
Sterker nog, voor dit soort first world problems hebben ze ooit de shuffle-functie uitgevonden.
 

gevegt

Well-known member
Als ik fiets heb ik nooit muziek op staan. Ik luister liever naar de vogeltjes die fluiten.
 
Bovenaan