Atletiek

erka

Well-known member
2 maand voor de spelen duidelijk nog VEEL werk aan de winkel, je kunt je afvragen of Bonevacia en Klaver niet al beter meteen naar huis kunnen na vandaag.

Bonevacia is gewoon niet zo snel meer, dat is al langer aan de hand. Maar Klaver stortte echt ongezien in zeg.
 

erka

Well-known member
Op de eerste 200m had ze 22.37....dat is zelfs met vliegende start erg snel. De 2e 200m ging in 28.37
 

erka

Well-known member
Rome moet voorlopig maar even niet kandidaat voor de OS worden. Wat een zootje qua organisatie. Zoals ze op Sporza zeggen "echt een Italiaanse avond"
 

erka

Well-known member
Die ouwe Bonevacia pakt toch maar even gewoon brons. Lag 6e met nog 100 meter te gaan. Geweldig laatste stuk.
 

Batigoal

Well-known member
Goed hoor om op het laatste stuk nog terug te pakken. De commentator had het niet eens in de gaten had ik het idee.
 

erka

Well-known member
Klaver ook brons, weer teleurstellend vind ik. Ze heeft het niet dit toernooi. Kon totaal niet mee met de top twee, maar die gingen ook wel erg snel.
 

erka

Well-known member
zowel Bonevacia als Klaver hadden HEEL DIK PR moeten lopen om hier meer dan brons te pakken

Ja klopt, ik denk dat ik me op het verschil verkijk bij Klaver want 50,08 is echt wel een hele goede tijd en brons is natuurlijk op zich ook goed.
 

Mommiej

Well-known member
Mannen 4x400 laten Bonevacia niet starten in halve, lopen halve sec langzamer dan op de Bahama's en halen daarmee finale en spelen niet
 

Mommiej

Well-known member
Mannen 4x400 nog protest aangetekend.

Vrouwen 4x400 zonder Bol en Klaver nipt naar finale

Mannen 4x100 iets langzamer dan op Bahama's, maar wel als snelste naar finale, maken dus nog kans op spelen.
 

Mommiej

Well-known member
Vrouwen 4x100 ook naar finale. Protest 4x400 mannen afgewezen, geen ek-finale en geen spelen voor de winnaars van zilver in Tokio
 
Bovenaan