Atletiek

JMD

Well-known member
En op nos.nl knalt precies nu de livestream eruit... Die is afgelopen... Automatisch ingesteld dus wanneer die moet stoppen... :p
 

erka

Well-known member
Oh, en die mannen lopen gewoon sneller dan vorig jaar op de Spelen, en dat zonder Bonevacia. Dus dat was ook helemaal niet slecht
 

Reinoud

Well-known member
Oh, en die mannen lopen gewoon sneller dan vorig jaar op de Spelen, en dat zonder Bonevacia. Dus dat was ook helemaal niet slecht
Denk dat elke finale plek bij zo'n mondiale sport altijd als goed gekwalificeerd moet worden.

Heel mooi om de vreugde van het hele team te zien. Nu de mannen die erg blij zijn voor de dames. Op de spelen was dit andersom
 

Bonehead

Well-known member
Bol is natuurlijk een held, maar ik ga niet luisteren naar haar winnaarsspeech.
Net een paar octaven te te hoog.
Ik heb altijd last dat mijn hond aanslaat elke keer dat die Femke Bol aan het woord is.

Maar een uitstekende prestatie van de dames.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik had het hier gisteren nog over met een paar vrienden en toen iemand me vertelde dat dit mn komt door een hoog adrenalinegehalte in combinatie met een hoge hartslag na de wedstrijd, ik vond hier een filmpje met een stem die iets normaler ligt

 

JMD

Well-known member
Weet iemand waar je die kunt vinden?

Hier staan er een paar...
Klaver dus sneller dan Bol, kenners hadden dat gisteren al gezien... ;)

En verder op staan ze allemaal

Peeters loopt met vliegende start dus bijna net zo snel als Saalberg vanuit het startblok... Was dus de zwakste.
En de Jamaicanen dus maar 0,77 sec verschil tussen de loopsters (incl startloopster). Dat is echt heel steady
 

gevegt

Well-known member
Kortom, de rest was niet goed genoeg en ze hadden geluk dat de Amerikaanse vrouwen niet meer mee mochten doen.
 

erka

Well-known member
Bij de 4x400m maakt vliegende start tov startblok niet zoveel uit natuurlijk. De wissels gaan veel meer van uit stilstand. Bij de 4x100 maakt het wel een enorm verschil. Bovendien heb je vanuit startblok je eigen baan en heb je als andere loper altijd gedoe met andere lopers die in de weg lopen.
 

gevegt

Well-known member
Ik had het hier gisteren nog over met een paar vrienden en toen iemand me vertelde dat dit mn komt door een hoog adrenalinegehalte in combinatie met een hoge hartslag na de wedstrijd, ik vond hier een filmpje met een stem die iets normaler ligt

Die vriend moet wel raketgeleerde zijn.
 
Bovenaan