Andere buitenlandse competities

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is maar wat je favoriete club is. Ik kan me niet eens meer herinneren wat er behalve AZ-Sporting nog meer voor rottigs gebeurde. Satan in de vorm van Moura staat me dan weer wel nog steeds wat van bij.

Dag daarvoor Ambrosini die PSV uitschakelde in blessuretijd en inderdaad daarna AZ-Sporting. Dag twee finaleplekken.
 

U.G.

Well-known member
Ik denk dat de meeste AZ-supporters daar anders over denken. 5-5-5 spookt nog steeds rond in Alkmaar.

Het verschil in beleving ook he, ook dat is voetbal. Zonder meer een memorabele avond/nacht voor me. Zonder over te gaan in persoonlijke levensfeer, maar dat was me dr wel eentje voor UG's top 10 nachten.

Volgens mij gunt iedereen jou en je club wel het kampioenschap U.G.!

Dat siert u, Schaakliefhebber !

Maar I beg to differ. Een kleine review in mijn eigen kringen ( overgroot deel Benfiquistas trouwens ) ; 2 neven in PT en mn broer hier in R'dam hebben al laten weten dat ondanks hun hekel aan Porto ze toch liever hebben dat die kampioen worden ( Anderzijds heb ik dat stiekem ook naar Benfica toe hoor, maar ik probeer dan altijd onverschillig voor te doen). Ik bespaar je verder een lap tekst. Neutrale mensen elders zullen het ons wel gunnen, maar ik vind het wel mooi dat onze rivalen dat vooral niet doen. Het mag vooral wel een beetje pijn doen aan de overkant.


Máárrrr...laat ik vooral niet op de zaken vooruit lopen en de boel hier in mekaar jinxen. Wedstrijd per wedstrijd. En vandaag niet de makkelijkste.
 

Abubakari

Well-known member
Dag daarvoor Ambrosini die PSV uitschakelde in blessuretijd en inderdaad daarna AZ-Sporting. Dag twee finaleplekken.
Ah, van Bommel die zijn man liet lopen vlak voor tijd. Ik kan zo 10 dingen opnoemen die ik erger vond en hooguit 3 die minder grappig zijn. 😀
 

U.G.

Well-known member
Oei, David Carmo ( zoek maar op ) 1 van de meest belovende talenten momenteel brak gisteren z'n enkel tegen Porto. Hopen dat ie goed hersteld, maar dit is supertricky.

Sporting won eergisteren uit bij Gil Vicente. Ze staan nu met acht punten voor op Porto.
 

Batigoal

Well-known member
Good old Keisuke Honda (inmiddels 34) tekende afgelopen week bij laagvlieger Portimonense, die wel vaker Japanners contracteren. Na 5 dagen houdt zijn avontuur echter alweer op, want Portimonense kon Honda niet inschrijven voor de competitie.
 

U.G.

Well-known member
Ja idd, die Japanner van Porto kwam daar vandaan, hebben vast een deal met Japan.

Maar uhhhh, het is weer lang geleden dat ik echt zó uitkeek naar wedstrijden van Sporting. Winnen we vanavond dan zetten we die drie eigenlijk wel op belachelijke afstand. Eens in de 20 jaar dus ik heb nú al plannen voor een mooie viering in mei, helaas niet in het thuisland maar maakt niet uit. Nu nog wel kampioen worden, maar als ze het nu niet meer worden stop ik met voetbal.

Ongeacht, ik hoop dat de selectie niet veel veranderd voor volgend jaar. Mss alleen cashen met Nuno Mendes, en de rest nog even vasthouden.
 

U.G.

Well-known member
Sinds gisteren bedraagt het gat van Sporting naar Porto 13 pt ( met een wedstrijd meer van ons) wn 16 alweer naar Benfica. Dit heb ik nooit meegemaakt. Sporting is nog steeds ongeslagen.

17 van de 24 selectiespelers zijn Portugees, waarvan 9 uit eigen opleiding. Sporting heeft noodgedwongen de eigen kweek moeten lanceren en rond moeten kijken in de eigen competitie. Bottomline ; hadden we iets meer te besteden gehad dan werd ons eigen jeugd uitgeleend aan middenmoters en hadden we dat opgevuld met 2de keus spelers van over de hele wereld. Soms moet je gewoon eerst de bodem raken.
 
Bovenaan