Gefeliciteerd.Jaaa superintense wedstrijd. Uiteraard daardoor niet altijd even zuiver, maar boy wat een strijd. Veel kaarten idd. We hebben gewonnen !
Ik kan wel gaan slapen nu, maar ga toch niet in slaap vallen. Poeh, ff verder whatsappen met het thuisland.
Gefeliciteerd @U.G.! Overwinning tegen rivaal en dan ook nog eens gisteren op de valreep de goeie spits Paulinho van Braga gekocht. Het kan niet op.
Maar wel de kans om ook met Porto een gat van 6 punten te slaan.
Sergio Conceicao is inderdaad altijd een vermakelijke acteur geweest! Bij de blessurebehandeling van Nanu gisteren ook volop ruzie maken met de scheidsrechter i.p.v. zich bezig houden met de speler.
Ik denk dat de meeste AZ-supporters daar anders over denken. 5-5-5 spookt nog steeds rond in Alkmaar.Volgens mij gunt iedereen jou en je club wel het kampioenschap U.G.!
AZ is toch al een gefrustreerde kutclub, dus dat boeit niemand.Ik denk dat de meeste AZ-supporters daar anders over denken. 5-5-5 spookt nog steeds rond in Alkmaar.
Dat is toch wel de ultieme kutdag voor het hedendaagse Nederlandse voetbal. Nog erger dan Lucas 'die scoort toch nooit' Moura in de Arena.Ik denk dat de meeste AZ-supporters daar anders over denken. 5-5-5 spookt nog steeds rond in Alkmaar.
Het is maar wat je favoriete club is. Ik kan me niet eens meer herinneren wat er behalve AZ-Sporting nog meer voor rottigs gebeurde. Satan in de vorm van Moura staat me dan weer wel nog steeds wat van bij.Dat is toch wel de ultieme kutdag voor het hedendaagse Nederlandse voetbal. Nog erger dan Lucas 'die scoort toch nooit' Moura in de Arena.