Andere buitenlandse competities

U.G.

Well-known member
Jaaa superintense wedstrijd. Uiteraard daardoor niet altijd even zuiver, maar boy wat een strijd. Veel kaarten idd. We hebben gewonnen !

Ik kan wel gaan slapen nu, maar ga toch niet in slaap vallen. Poeh, ff verder whatsappen met het thuisland.
 

SanMark.

Well-known member
Jaaa superintense wedstrijd. Uiteraard daardoor niet altijd even zuiver, maar boy wat een strijd. Veel kaarten idd. We hebben gewonnen !

Ik kan wel gaan slapen nu, maar ga toch niet in slaap vallen. Poeh, ff verder whatsappen met het thuisland.
Gefeliciteerd.
 

Batigoal

Well-known member
Gefeliciteerd @U.G.! Overwinning tegen rivaal en dan ook nog eens gisteren op de valreep de goeie spits Paulinho van Braga gekocht. Het kan niet op.
 

U.G.

Well-known member
Thx SanMark. en Batigoal.

Gefeliciteerd @U.G.! Overwinning tegen rivaal en dan ook nog eens gisteren op de valreep de goeie spits Paulinho van Braga gekocht. Het kan niet op.

Ik ben als ik eerlijk moet zijn echt niet blij met de komst van Paulinho. Hij komt voor de plek van Sporar, onze Sloveense pinchhitter. Alleen kost Paulinho ons 13 miljoen plus Sporar en Borja. En meneer is international. Maw hij komt niet voor de bank, en de huidige spits Tiago Tomas was zich zo mooi aan het ontwikkelen. Laat dit team gewoon zoals het is, en dan zie je in de volgende transferraam wel wat er gebeurt en hoe je daar op inspeelt.

Misschien onderschat ik dan wel de zakelijke overlevingstactiek , want de kans dat we kampioen worden wordt steeds groter, dan kun je hem tegen die tijd als onderdeel daarvan ( +international ) voor een aardig bedrag verkopen.

Maar ik heb het liever niet.

De ontlading :

 

Abubakari

Well-known member
Hup Groen Wit!

Gefeliciteerd UG, mooie tik uitgedeeld, ook nog eens in blessuretijd, dat zijn de mooiste/pijnlijkste. En anders was Porto ook weer op 2 punten gekomen.
 

U.G.

Well-known member
Dank u :)

Deze uppercut komt idd aan ja, ik durf er niet eens meer over te beginnen :LOL: Maar er is eigenlijk nog helemaal niks beslist, Porto staat niet ver achter en we zijn nog niet op de helft van het seizoen. Wel zien we Benfica steeds meer wegdrijven en dat is gezien de rechtstreekse CL plaatsing voor de 1ste twee zeker een mooi gegeven. ( het gaat uiteindelijk vooral om het geld he )

In 2016 stonden we ook bovenaan en waande ik ons al kampioen. Dat flik ik nu niet meer, step by step,...en daarna wel losbarsten.
 

Abubakari

Well-known member
Eerste twee rechtstreeks CL, wat een luxe. Al is het voor Ajax wel handig dat in NL alleen nr1 direct CL speelt.
 

U.G.

Well-known member
Ja dat mogen we wel als luxe beschouwen. De Portugese top 4 ploegen hebben daar allemaal aan bijgedragen, Porto wel iets meer dan de rest. Een voorronde is nog weleens een 50/50 call dus dit is zeker mooi.

Ja voor de nr.1 in Nederland verruimt de pot idd ineens als nr.2 het niet redt. Valt ook wat voor te zeggen.
 

Batigoal

Well-known member
Porto verspeelde gisteravond punten door tegen Belenenses 0-0 te spelen. Maar na afloop ging het eigenlijk alleen maar over de verschrikkelijk harde botsing tussen Porto-verdediger Nanu en de uitstormende doelman Kritsyuk van Belenenses. Nanu is er 'gelukkig' alleen maar vanaf gekomen met een hersenschudding en schade aan zijn ruggengraat.
 

U.G.

Well-known member
Waarbij de teneur lag op het feit dat het geen penalty heeft opgeleverd. "....ja volgens mij is ie weer bij bewustzijn, sterkte, maar hoezo was dit geen pingel dan, de rivalen krijgen penalties op bestelling lijkt het wel en bij ons kunnen ze letterlijk doodvallen en de var doet niks. " In die strekking moet de persco zijn gegaan met Pepe en Conceição.

Benfica heeft 0 penalties en wij hooguit 2 of 3.

Wij van Sporting zijn hardnekkige Calimero's, geef ik toe, we hebben vaak goeie argumenten wel maar we kunnen zeuren. I know. Maar nú, nu leren we dat we eigenlijk gewoon de hele tijd een stel amateur-Calimero's waren. Sergio Conceição is met gemak wereldkampioen.
 

Batigoal

Well-known member
Sergio Conceicao is inderdaad altijd een vermakelijke acteur geweest! Bij de blessurebehandeling van Nanu gisteren ook volop ruzie maken met de scheidsrechter i.p.v. zich bezig houden met de speler.
 

U.G.

Well-known member
Maar wel de kans om ook met Porto een gat van 6 punten te slaan.

You said it (y)

Vanavond weer op Ronaldo-eiland tegen Maritimo. De team-spirit is uiteraard booming, de kampioenskoers kan worden ingezet. We gaan het zien. Força !

Sergio Conceicao is inderdaad altijd een vermakelijke acteur geweest! Bij de blessurebehandeling van Nanu gisteren ook volop ruzie maken met de scheidsrechter i.p.v. zich bezig houden met de speler.

Klopt.

Sergio houdt ook wel van een potje vechten zo op z'n tijd - Ik mag 'm eigenlijk wel hoor - net als Sa Pinto. Het probleem alleen is dat hij niet echt kan vechten :)

Vermakelijk tot een zekere hoogte is het wel, maar je kan ook overdrijven. Ik ben geen fan van Portugese arbitrage, totaal niet, maar door dit soort dágelijkse uitingen van verongelijktheid staat die groep mensen wel onder een enorme druk. En dat lijkt ook het doel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat de meeste AZ-supporters daar anders over denken. 5-5-5 spookt nog steeds rond in Alkmaar.
Dat is toch wel de ultieme kutdag voor het hedendaagse Nederlandse voetbal. Nog erger dan Lucas 'die scoort toch nooit' Moura in de Arena.
 

Abubakari

Well-known member
Dat is toch wel de ultieme kutdag voor het hedendaagse Nederlandse voetbal. Nog erger dan Lucas 'die scoort toch nooit' Moura in de Arena.
Het is maar wat je favoriete club is. Ik kan me niet eens meer herinneren wat er behalve AZ-Sporting nog meer voor rottigs gebeurde. Satan in de vorm van Moura staat me dan weer wel nog steeds wat van bij.
 
Bovenaan