In Portugal is het lekker gezellig
mg: Porto heeft een tijd geleden alweer emails onderschept van Benfica gericht aan de scheidrechterscommisssie waarin die club aangeeft welke scheidsrechters het gekoppeld wil zien aan haar wedstrijden. Porto kwam ermee op tv, en het zijn gewoon klinkklare bewijzen van op zijn minst fraude. Allemaal vrij ernsitge zaken weer, net als o Apito Dourado.
Ik weet natuurlijk dat ook dit met een sisser gaat aflopen. Eerst jarenlang de processen vertragen, net zo lang rekken totdat de media en het publiek allang zijn afgeleid door andere gebeurtenissen en dan op het laatst vrijspreken of zijdelings een katvangertje laten hangen.
Verder heeft mijn club ( Sporting ) een beef gaande met WHU, waarin het natuurlijk volledig in haar recht staat, alleen had de president niet moeten liegen over het belachelijke aanbod wat daadwerkelijk is gedaan door de dildo gebroeders op William Carvalho. Een beetje meer respect voor een prominente Europees kampioen is hier wel op z'n plaats dachten we zo, we vragen niet eens zo veel gezien het feit dat iedere Franse neger die tegenwoordig een bal aannemen kan 80+ miljoen waard is, Sporting is geen outlet store
O ja, en wij worden kampioen dit seizoen, de enige die ons kan gaan tegenhouden is Jorge Jesus. In de CL ook lekker begonnen, en straks ben ik er bij...samen met hele belangrijke mensen in mijn leven in mijn stadion Messi en co. ontvangen. I'm happy as a clam !