Ik kan slapen vannacht.De bizar spannende ontknoping in Moldavi? heeft de titel voor Dacia Chisinau opgeleverd.
Vorig seizoen eindigden beide clubs eveneens op hetzelfde aantal punten. Er werd toen een beslissingswedstrijd gespeeld op neutraal terrein. Lijkt me dat dat nu ook weer gaat gebeuren.De bizar spannende ontknoping in Moldavi? heeft de titel voor Dacia Chisinau opgeleverd.
Vorig seizoen eindigden beide clubs eveneens op hetzelfde aantal punten. Er werd toen een beslissingswedstrijd gespeeld op neutraal terrein. Lijkt me dat dat nu ook weer gaat gebeuren.
Beslissingswedstrijd wordt gespeeld op maandag 30 mei in het Stadionul Zimbru in Chisinau. Hierin speelt naast de club Zimbru ook het Moldavische nationale elftal.Ah. Dan zal Makkelie misschien weer gebeld worden. Dacia won trouwens nipt van de al gedegradeerde tegenstander. Sheriff won met 0-6.
Dat klopt. In de laatste voorronde van de CL 1999-2000. Zimbru-PSV 0-0, PSV-Zimbru 2-0Zimbru Chisinau heeft in een ver verleden toch wel eens tegen PSV gespeeld?
Wat was die slecht tijdens het EK. Bizar dat ie uberhaubt mee mocht met Frankrijk.Het zegt alles over het niveau als Gignac de beste speler is.
Het zegt alles over het niveau als Gignac de beste speler is.
Net als in China, ook een prima niveau.
Zeker, want die verkoos Mexico boven Liverpool en destijds Europa League-ploeg West Ham. Prima niveau dus.
Lincoln mag het nu dus in de EL gaan proberen. Daar zouden ze best de 1e voorronde kunnen doorkomen. Gibraltar wordt vanaf nu trouwens beschouwd als reguliere deelnemer, zodat ze nu voor het eerst 3 clubs mogen afvaardigen. Naast Europa FC en Lincoln (die beide de 2 afgevaardigden waren in de eerste 3 jaar) doet nu ook St Joseph's FC mee.In Gibraltar trouwens ook een verrassende kampioen, niet Lincoln Red Imps maar Europa FC.
Lincoln Red Imps won vorig jaar nog met 1-0 van Celtic in de Champions League, dat was echt een enorme stunt.
Nu is het dus de beurt aan Europa FC om de eer van Gibraltar hoog te houden.