Andere buitenlandse competities

Satyr

Administrator
Forumleiding
Benfica hangt trouwens de klootzak uit, ze haalden de Zweed Lindelof voor twee zakken aardappelen op bij Vasteras, met diverse clausules. E?n daarvan was dat vasteras 250.000 euro zou krijgen als hij 10 duels in de basis stond. Maar Benfica had de speler voor het 10e duel een nieuw contract aangeboden en vind dat de clausule nu niet meer telt (Nee, ik snap ook niet wat het verband is). De UEFA is supertraag met de zaak, dus de club heeft het maak op Facebook gegooid. Ze kunnen momenteel niet promoveren, omdat ze financieel niet zeker zijn.
 

U.G.

Well-known member
Benfica is sowieso een motherfucker :eek:

Lindelof is iemand die heel erg in positieve zin opvalt. Die kan zomaar tientallen miljoenen gaan opleveren in de nabije toekomst, en hij wordt al gelinkt aan grote clubs. Ik ken dit verhaal niet, ik ben het nog niet tegengekomen in de Portugese pers. Ik wil dat nog niet wijten aan Benfica gelieerde complotten....maar hee,whats new ?

Als oorzaak en gevolg zo in elkaar steken is dit iig een zeer kwalijke zaak.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Helsingborg, met trainer Henke en spits Jordan Larsson, is gedegradeerd in Zweden. Jordan werd belaagd door helden in capuchons, maar hij gaf geen fuck, hahaha. Mooie beelden, als ze niet zo triest waren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vaak op stage geweest bij Feyenoord. Uiteindelijk kwam niet hij, maar Mans Hermann. Die overigens hopeloos mislukt is.
 

Batigoal

Well-known member
Afgelopen weekend werd er opmerkelijk weinig gescoord in de Rusische Premjer Liga, maar zat er wel ??n bepalende wedstrijd tussen. Ofwel een bepaalde 5 minuten. Want in de topper tussen nummers 2 en 3 Zenit en FC Krasnodar, stonden de bezoekers uit Sint-Petersburg in de 90e minuut met 0-1 voor. In blessuretijd scoorde FC Krasnodar echter 2 keer en ging het er alsnog met de winst vandoor. Koploper Spartak was de lachende 3e door ook te winnen en heeft nu een voorsprong van 6 punten op Zenit. Gaat het de traditionele topclub dan eindelijk lukken om de eerste titel sinds 2001 te pakken?

Bij Krasnodar loopt trouwens een aardig talent rond, hoewel hij dit weekend niet speelde. De Ivoriaan Kouassi Ebou? is de clich? Afrikaanse balveroveraar op het middenveld, maar wel eentje met heel veel potentie. Vraag me alleen af of hij daadwerkelijk nog maar 18 jaar jong is, want dan speelde hij al op zijn 16e als basisspeler in Armeni? en van voor die tijd is er geen info van hem bekend. Maar deze jongen gaat ongetwijfeld een keer de overstap maken naar een bekende competitie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nog even voorzichtig blijven. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat er al een volledig buiten levensgevaar zal zijn.
 

De Wolf

Well-known member
Dit is gewoon een compleet elftal wat weg is. Wat het overleeft zal vrees ik nooit meer op niveau kunnen spelen.
 

U.G.

Well-known member
De oud-keeper van Sporting overleefde dit door een dag later pas te zullen vliegen. Die dook meteen het kappelletje in.

boeckbalneario.jpg
 

Mario

Well-known member
Atletico Nacional heeft een verzoek bij de Conmebol ingediend om de cup aan Chapecoense te geven.

Mooi gebaar, voor wat het nog waard is ...
 

Forza AZ

Well-known member
De wedstrijden alsnog (later) spelen zal ook niemand blij van worden. Die zouden zo emotioneel beladen worden dat je nauwelijks een serieuze wedstrijd krijgt. En ook nog maar de vraag met welke spelers Chapecoense dan ?berhaupt zou moeten aantreden.
 
Bovenaan