Is toch leuk voor de homo's?
Dat bedoel ik. Biden is dus gewoon goed bezig.Dat wel. Kan Erik Mouthaan ook mooi meedoen met het dames Lacrosse.
Dat laatste dacht men in 2014 ook...Trump blijft een Republikein en wanneer ze tegen hem zouden stemmen stort die partij gegarandeerd in. Hem afzetten heeft alleen effect dat hij in 2024 niet mee kan nemen. Hij zal zich misschien weer verkiesbaar stellen maar de kans dat hij weer presidentskandidaat wordt is toch nihil.
Dat laatste dacht men in 2014 ook...
Ik zie jouw flater na flater maken, maar er van leren..Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen (behalve dan die van FVD)
Yep, ik denk dat ook de republikeinen zich zullen realiseren dat Trump na wat er gebeurt is niet snel de onafhankelijke kiezers in het centrum achter zich krijgt, die hij nodig heeft om te winnen.Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen (behalve dan die van FVD)
Ik heb laatst gelezen wat voor opleiding Amerikaanse agenten krijgen. Dat is geen opleiding, maar een cursus van maximaal 21 weken. Die zijn niks gewend. Onvergelijkbaar met de zware opleiding die onze politieagenten krijgen.Ik keek daar ook wel van op, ondanks dat het daar wel een giga teringzooi was dacht ik dat die gasten an sich wel het een en ander gewend waren maar het heeft blijkbaar wel meer impact gehad dan we denken.