Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 6 33,3%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 38,9%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Mario

Well-known member
Pijnlijk debat voor Biden gisteravond. Ik denk dat Trump de verkiezingen met twee vingers in de neus gaat winnen.

 

erka

Well-known member
Yep, fluitend.

Het is zo ontzettend dom ook. Ik heb het even opgezocht. De Democraten hebben 46 miljoen betalende leden. En dan kom je met een aardig gammele en ondertussen behoorlijk seniele 80er. Dan wil je niet eens de president leveren.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Biden is officieel nog niet genomineerd.

Klopt, maar ze wilden hem wel nomineren. Dat staat nu ter discussie.
Er gaan stemmen op om Gavin Newsom te nomineren, hij is de gouverneur van Californië en was burgemeester van San Francisco. En hij is nog maar 56.
 

Makanaky

Well-known member
Dan maak je als partij óók een hele slechte beurt als je vertrouwen ineens verschuift. Daar gaan ze de verkiezingen niet meer mee winnen.
 

JFK

Well-known member
Klopt, maar ze wilden hem wel nomineren. Dat staat nu ter discussie.
Er gaan stemmen op om Gavin Newsom te nomineren, hij is de gouverneur van Californië en was burgemeester van San Francisco. En hij is nog maar 56.
Laat maar komen.
Biden kan echt niet meer. Maar dat geldt ook voor de 4 jaar minder oudere Trump.
Die begint de laatste ook trekjes te krijgen dat ie geestelijk niet meer helemaal fit is.
 

Makanaky

Well-known member
Geen enkele kans, nul. Afbreukrisico is veel te groot. Kan zich beter richten op 2028 en een kans op een volledige campagne.
 

Batigoal

Well-known member
Was dit niet gewoon het plan om dat kennelijk belangrijke debat veel vroeger dan normaal te doen? Laatste test om te kijken of Biden publiek overeind blijft en nu heb je nog tijd om een vervanger naar voren te schuiven. Ik neem aan dat dit voor de Democraten ook niet als een verrassing komt dat Biden ongeschikt is.
 

erka

Well-known member
Was dit niet gewoon het plan om dat kennelijk belangrijke debat veel vroeger dan normaal te doen? Laatste test om te kijken of Biden publiek overeind blijft en nu heb je nog tijd om een vervanger naar voren te schuiven. Ik neem aan dat dit voor de Democraten ook niet als een verrassing komt dat Biden ongeschikt is.

Yep. Het plan van de democraten was dat Biden moest laten zien dat ie nog helder was en fit. Nou, dat is wel enorm mislukt. Ik denk dat ie eraf gaat.
 

erka

Well-known member
De democraten hebben iemand nodig die een ander publiek aanspreekt dan Trump voor de zwevende kiezers. Die gaan echt niet op Biden stemmen. Maar misschien wel op iemand van 56 met een hoop charisma. Zo werkt het daar gewoon.
 

Maasveld

Well-known member
Klopt, maar ze wilden hem wel nomineren. Dat staat nu ter discussie.
Er gaan stemmen op om Gavin Newsom te nomineren, hij is de gouverneur van Californië en was burgemeester van San Francisco. En hij is nog maar 56.
Lijkt me ook niet verstandig om zo'n jonge hond voor de leeuwen te gooien.
 

JMD

Well-known member
De democraten hebben iemand nodig die een ander publiek aanspreekt dan Trump voor de zwevende kiezers. Die gaan echt niet op Biden stemmen. Maar misschien wel op iemand van 56 met een hoop charisma. Zo werkt het daar gewoon.
Waarom gaat Kamela Harris het niet doen?
 
Bovenaan