Haha, ouwe snoeperd.
Jezus liet de kinderen ook tot hem komen!Hoe hij die kinderen betast vind ik wel vrij verontrustend moet ik zeggen.
Ja, en als er in Duitsland of Frankrijk een nieuwe leider wordt gekozen, dan wordt er nauwelijks aandacht aan besteed, terwijl dat voor Nederland toch van grotere invloed is. Ik snap al die ophef ook niet nu.Maar goed ik vind de reacties op de inauguratie vanuit Nederland aardig overdreven. Mensen die denken dat het een historisch moment is en dat de wereld helemaal gaat veranderen. Ik heb er vrij weinig mee en veel veranderingen zullen er niet gaan plaatsvinden.
Dus RTL zegt dat Biden een fascist is?Volgens het rtl nieuws hebben de Trump supporters van antifa het hoofdbureau van de democraten vernield.
Waar het knopje voor een blikje coca cola Light zit?De VS is politiek toch een raar land hoor. Uit gewoonte krijgen alle oud-presidenten de geheime informatie voor de huidige president ook. Biden wil daar nu een eind aan maken,
Wat een merkwaardige gewoonte inderdaad.
Ja, hoorde ik ook vanochtend en vroeg me precies hetzelfde af. Waarom geef je in hemelsnaam dat standaard aan oud-presidenten? Dat je wil sparren met een voorganger is wat anders, maar dan kies je een voorganger uit met wie je die info deelt.De VS is politiek toch een raar land hoor. Uit gewoonte krijgen alle oud-presidenten de geheime informatie voor de huidige president ook. Biden wil daar nu een eind aan maken,
Wat een merkwaardige gewoonte inderdaad.