Ja, dat weet ik dus niet.Twitter is leuk jongen.
Ik ook nauwelijks, volg wat grappige dingen en of leuke mensen, 14 om precies te zijn.Ik twitter nog steeds niet.
Voor dat laatste ga ik hier altijd naar de Ajax sectie. Dat is voor mij ruim voldoende.Ik ook nauwelijks, volg wat grappige dingen en of leuke mensen, 14 om precies te zijn.
Verder is het wel heel veel extreem gezeur van links en rechts, gemopper en vooral gescheld op alles en iedereen, maar er komen ook wel grappige dingen voorbij.
Daar moet je op jouw leeftijd ook helemaal niet meer aan beginnen.Voor dat laatste ga ik hier altijd naar de Ajax sectie. Dat is voor mij ruim voldoende.
Geen twitter voor gevegt derhalve.
Lul!Daar moet je op jouw leeftijd ook helemaal niet meer aan beginnen.
Klinkt als de linkse kerk.Oh ja, je hebt geen Twitter.
De gouvenour van NY weigert het corona vaccin als het dadelijk op de markt komt. Mouthaan vertaald het als dat ze het niet mogen van Trump. Er staat gewoon letterlijk iets anders in de tweet als dat hij vertaald, echt bizar.
Met een sausje NOS erover.Klinkt als de linkse kerk.
Dan wordt het wel heel extreem.Met een sausje NOS erover.
Nog steeds geen idee wat er speelt, maar ik ben het met je eens dat een verslaggever gewoon moet duiden en niets anders.Boeit me niet wat die zegt maar een verslaggever die willens en wetens leugens verspreid is gewoon smerig.
Misschien moet je zelf ook wat beter lezen. De gouverneur van NY weigert het vaccin helemaal niet, hij wil meer zekerheid dat het veilig is en de verspreiding ervan daarom uitstellen omdat hij bang is dat Trump dat vaccin voor politiek gewin heeft gebruikt. Trump tweet daarop dat NY dan achteraan mag sluiten, aangezien andere staten het vaccin wel direct willen hebben. Mouthaan tweet dat Trump dreigt NY pas later dan andere Staten van een vaccin te voorzien. De vertaling van Mouthaan is correct, hij laat alleen de context weg.Oh ja, je hebt geen Twitter.
De gouvenour van NY weigert het corona vaccin als het dadelijk op de markt komt. Mouthaan vertaald het als dat ze het niet mogen van Trump. Er staat gewoon letterlijk iets anders in de tweet als dat hij vertaald, echt bizar.