Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 5 29,4%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 41,2%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17

erka

Well-known member
Echte communistische beelden vanuit Washington met de vlaggenparade en gesynchroniseerde bewegingen :D
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kwam net dit filmpje tegen. Lekker ventje hoor, die nieuwe president... Van de regen in de drup? :sick:

 

Hankie

Well-known member
Hij hoort dan ook bij de bloeddrinkende pedofiele elite...

Maar goed ik vind de reacties op de inauguratie vanuit Nederland aardig overdreven. Mensen die denken dat het een historisch moment is en dat de wereld helemaal gaat veranderen. Ik heb er vrij weinig mee en veel veranderingen zullen er niet gaan plaatsvinden.
 

Forza AZ

Well-known member
Maar goed ik vind de reacties op de inauguratie vanuit Nederland aardig overdreven. Mensen die denken dat het een historisch moment is en dat de wereld helemaal gaat veranderen. Ik heb er vrij weinig mee en veel veranderingen zullen er niet gaan plaatsvinden.
Ja, en als er in Duitsland of Frankrijk een nieuwe leider wordt gekozen, dan wordt er nauwelijks aandacht aan besteed, terwijl dat voor Nederland toch van grotere invloed is. Ik snap al die ophef ook niet nu.
 

zwammy

Well-known member
Volgens het rtl nieuws hebben de Trump supporters van antifa het hoofdbureau van de democraten vernield.
 

ALenstra

Well-known member
Die kerel met zijn muts met hoorns gaat nu tegen Trump getuigen, hij is zeer teleurgesteld in Donald :LOL:
 

erka

Well-known member
De VS is politiek toch een raar land hoor. Uit gewoonte krijgen alle oud-presidenten de geheime informatie voor de huidige president ook. Biden wil daar nu een eind aan maken,

Wat een merkwaardige gewoonte inderdaad.
 

JMD

Well-known member
De VS is politiek toch een raar land hoor. Uit gewoonte krijgen alle oud-presidenten de geheime informatie voor de huidige president ook. Biden wil daar nu een eind aan maken,

Wat een merkwaardige gewoonte inderdaad.
Ja, hoorde ik ook vanochtend en vroeg me precies hetzelfde af. Waarom geef je in hemelsnaam dat standaard aan oud-presidenten? Dat je wil sparren met een voorganger is wat anders, maar dan kies je een voorganger uit met wie je die info deelt.
 

JMD

Well-known member
Een van de eerste wetten die aangenomen is door Biden is overigens de wet dat mannen die zich vrouw voelen mogen deelnemen aan de vrouwencompetities...


Dit alles natuurlijk in het kader van de inclusiviteit. Zullen de 'echte' vrouwen blij mee zijn... Die zijn ineens kansloos.
 
Bovenaan