Amerikaanse verkiezingen 2016

Amerikaanse verkiezingen 2020

  • Joe Biden

    Stemmen: 8 44,4%
  • Donald John Trump

    Stemmen: 3 16,7%
  • iemand anders (om wat voor reden dan ook)

    Stemmen: 7 38,9%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

U.G.

Well-known member
De man mist subtiliteit, welbespraaktheid, is zeker geen zakelijke genie maar hij komt de afgelopen maanden wel op voor z'n eigen portemonnee en die van zijn rijke maatjes. AMerica First . Lying king.

Ik volg die circus niet meer, maar is die man in Saudi Arabie ( of lees : Bank of Terrorism, ISIS- bevoorraders ) nou echt de grootste wapendeal gaan sluiten ooit ? Het land dat hij zelf verantwoordelijk heeft gesteld voor 9/11.

Dump die gozer !
 

Mario

Well-known member
Ik volg die circus niet meer, maar is die man in Saudi Arabie ( of lees : Bank of Terrorism, ISIS- bevoorraders ) nou echt de grootste wapendeal gaan sluiten ooit ? Het land dat hij zelf verantwoordelijk heeft gesteld voor 9/11.

Waarschijnlijk vonden zijn Russische vrienden de Saudi's ok?.
 

Pascallovic

Well-known member
Ach hij is tenminste eerlijk over dat klimaatakkoord dat ie er niet aan gaat voldoen. Nederland gaat er ook niet aan voldoen gezien de voorgestelde maatregelen, maar doet wel heel hypocriet alsof ze het belangrijk vinden en dat ze erin geloven. Ondertussen wel proberen zo min mogelijk voor elkaar te krijgen.
 

zwammy

Well-known member
Klimaatbeheersing is niet het ergste probleem, dat is de overbevolking. Hebben de leiders daar al een oplossing voor?
 

Ceephax

New member
Bovendien is de wetenschap er ook nog lang niet uit in hoeverre wij als mens invloed hebben op het opwarmen van de aarde. Klimaatverandering is er tenslotte al miljarden jaren. Het is ook een beetje knullig als we miljarden uitgeven aan al die windmolenparken en andere co2 uitstoot besparende maatregelen en we uiteindelijk toch gewoon verzuipen in de noordzee. Dat van die 97% wetenschappers die klimaatverandering door de mens als een feit zagen is ook een misvatting en ook ontkracht.
https://www.forbes.com/sites/alexep...e-scientists-agree-is-100-wrong/#463120423f9f
 

de waan

Well-known member
Tuurlijk, vooral blijven cherrypicken en de gigantische berg aan consusus negeren. :duim:
 

zwammy

Well-known member
De ijstijd, de grote hongersnood van 1315-1317 en het jaarlijks kunnen schaatsen op de Thames komt ook door de klimaatverandering?
 

Ska P 187

Well-known member
Wanneer de trend is dat we uiteindelijk geen olie meer hoeven te kopen van landen als SA vind ik het prima.
Ik geloof er wel in overigens, maar meer van het zal wel, eerlijk is eerlijk, het lijkt me vooral strategisch belangrijk voor Nederland en Europa.
 

de waan

Well-known member
Voor zover ik weet niet, ik dacht zelfs dat we momenteel in een interglaciaal zitten. Maar ik heb er niet voor doorgeleerd.

Ik snap alleen totaal niet wat het punt is van: O, jee, het is helemaal geen 97% van de wetenschappers die het er over eens is. Nou, maar niks doen dan, dan zien we over een jaar of 20 wel wie gelijk had. Jammer alleen dat het dan wel eens te laat kon zijn.

Het enige dat Trump doet is trouwens zijn eigen land weer in het pak naaien, door vast te blijven houden aan achterhaalde idee?n. De rest van de wereld wacht echt niet, al was het maar uit economische motieven. https://www.independent.co.uk/envir...fired-power-stations-record-low-a7751916.html
 

Ska P 187

Well-known member
Staten als California gaan ook gewoon verder met dit verdrag, zo zullen er wel meer zijn.
Dit is dan weer het voordeel dat Staten in de VS nog wel het 1 en ander zelf kunnen beslissen.
 

Ceephax

New member
Ik snap alleen totaal niet wat het punt is van: O, jee, het is helemaal geen 97% van de wetenschappers die het er over eens is. Nou, maar niks doen dan, dan zien we over een jaar of 20 wel wie gelijk had. Jammer alleen dat het dan wel eens te laat kon zijn.

Het punt is als het dus niet door menselijk toedoen veranderd, we opnieuw miljarden moeten uitgeven voor het versterken van bijvoorbeeld de deltawerken. Dan kan je dat dus beter maar gelijk doen.
 

de waan

Well-known member
Staten als California gaan ook gewoon verder met dit verdrag, zo zullen er wel meer zijn.
Dit is dan weer het voordeel dat Staten in de VS nog wel het 1 en ander zelf kunnen beslissen.

DBSFaPjXsAEg5E8.jpg


Het punt is als het dus niet door menselijk toedoen veranderd, we opnieuw miljarden moeten uitgeven voor het versterken van bijvoorbeeld de deltawerken. Dan kan je dat dus beter maar gelijk doen.

Dit snap ik niet.
 

Ceephax

New member
Dit snap ik niet.

Het zal ongeveer 15000 miljard euro kosten om de 2-graden grens te kunnen halen. Nou deel je dat wel door een stuk of 200 landen, maar het zal Nederland dus flink wat miljarden gaan kosten. Terwijl er dus geen 100% zekerheid is dat de klimaatverandering het resultaat is van mensenlijk toedoen. Blijkt dus uiteindelijk dat we als mens geen invloed op het klimaat hebben, dan is ondertussen wel het water wel tot aan de klippen gestegen, en had je dus dat geld voor het verdrag beter uit kunnen geven aan de deltawerken.


Hieronder een stukje (tijdje terug) van iemand die er voor geleerd heeft, en ook toegeeft dat we er nog te weinig van afweten. ook wel eens lekker om te lezen ipv mensen aanhoren die maar lekker meelullen zonder zich in het onderwerp verdiept te hebben. http://www.ad.nl/nieuws/de-aarde-kan-best-een-paar-graden-warmer~ad7bdd5b/
 
Bovenaan