Fenerium
Member
Ik las het ja, zelfs beveiligers van hem.
Dat is dagelijkse koek in Turkije, zijn beveiligers hebben een licentie om te mogen mishandelen. Je zou er met veel plezier een flesje bier op kapot slaan.
Ik las het ja, zelfs beveiligers van hem.
Ik volg die circus niet meer, maar is die man in Saudi Arabie ( of lees : Bank of Terrorism, ISIS- bevoorraders ) nou echt de grootste wapendeal gaan sluiten ooit ? Het land dat hij zelf verantwoordelijk heeft gesteld voor 9/11.
Ik snap alleen totaal niet wat het punt is van: O, jee, het is helemaal geen 97% van de wetenschappers die het er over eens is. Nou, maar niks doen dan, dan zien we over een jaar of 20 wel wie gelijk had. Jammer alleen dat het dan wel eens te laat kon zijn.
Staten als California gaan ook gewoon verder met dit verdrag, zo zullen er wel meer zijn.
Dit is dan weer het voordeel dat Staten in de VS nog wel het 1 en ander zelf kunnen beslissen.
Het punt is als het dus niet door menselijk toedoen veranderd, we opnieuw miljarden moeten uitgeven voor het versterken van bijvoorbeeld de deltawerken. Dan kan je dat dus beter maar gelijk doen.
Dit snap ik niet.