Slotje dan maar?Ik ben er helemaal klaar mee dat er dagelijks bericht wordt over deze verkiezingen en ieder detail ook in onze media wordt uitvergroot. Ik hoop daarnaast dat we over een maandje voorlopig weer Twan Huijs-vrij zijn.
Het is dan ook totaal onbelangrijk wie er president van het machtigste land ter wereld wordt en het zal dan ook totaal geen invloed hebben op ons leven ofzo.
Precies. Een idiote Trump maakt Clinton nog niet een prima president.
In Nederland kopi?ren we altijd de Amerikaanse campagnestijl, dus over een paar maandjes krijgen we dit ook in Nederland.Ik heb met plaatsvervangende schaamte zitten kijken naar die debatten. Niveau MTV's Yo Mama.
Ik heb met plaatsvervangende schaamte zitten kijken naar die debatten. Niveau MTV's Yo Mama.
Lucky TV was wel geniaal vanavond trouwens.
In Nederland kopi?ren we altijd de Amerikaanse campagnestijl, dus over een paar maandjes krijgen we dit ook in Nederland.
Valt toch allemaal wel mee in Nederland? In de eerste week van de campagne proberen ze het een beetje na te doen en dan komt men wel weer tot de conclusie dat het niet in onze calvinistische cultuur past. Dan resteert alleen nog die snotneus ofwel de Obama copycat.