Amerikaanse verkiezingen 2016

Amerikaanse verkiezingen 2020

  • Joe Biden

    Stemmen: 8 44,4%
  • Donald John Trump

    Stemmen: 3 16,7%
  • iemand anders (om wat voor reden dan ook)

    Stemmen: 7 38,9%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Ik ben er helemaal klaar mee dat er dagelijks bericht wordt over deze verkiezingen en ieder detail ook in onze media wordt uitvergroot. Ik hoop daarnaast dat we over een maandje voorlopig weer Twan Huijs-vrij zijn.
 

Ska P 187

Well-known member
Het is dan ook totaal onbelangrijk wie er president van het machtigste land ter wereld wordt en het zal dan ook totaal geen invloed hebben op ons leven ofzo.
 

Batigoal

Well-known member
Het is dan ook totaal onbelangrijk wie er president van het machtigste land ter wereld wordt en het zal dan ook totaal geen invloed hebben op ons leven ofzo.

Ten eerste is dat voor ons maar relatief en ten tweede betekent dat niet dat je daarom maar iedere scheet moet melden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Een idiote Trump maakt Clinton nog niet een prima president.
 

De Wolf

Well-known member
Dat rotnummer blijft ook nog in je kop hangen en dan ook nog eens met het beeld van Trump erbij :werder:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Valt toch allemaal wel mee in Nederland? In de eerste week van de campagne proberen ze het een beetje na te doen en dan komt men wel weer tot de conclusie dat het niet in onze calvinistische cultuur past. Dan resteert alleen nog die snotneus ofwel de Obama copycat.
 

JFK

Well-known member
Valt toch allemaal wel mee in Nederland? In de eerste week van de campagne proberen ze het een beetje na te doen en dan komt men wel weer tot de conclusie dat het niet in onze calvinistische cultuur past. Dan resteert alleen nog die snotneus ofwel de Obama copycat.

De verkiezingen van 2010 waren van een heel bedroevend niveau. Sindsdien kijk ik geen debatten meer.
 
Bovenaan